Re: Toystory..... wat een geweldig project!!!
Ik vind em GENIAAL!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Toystory..... wat een geweldig project!!!
Ik vind em GENIAAL!!!
Hij is GEWELDIG 
oh wow
wat een schitterende taart! 
wat een geweldige taart weer,
na jou bumba was ik al Fan!!!
Hij is weer fantastisch, echt prachtig, welke gouddust of goufverf gebruik je als ik vragen mag?
Wauwie, die is super!

enne
topper!!

Wat een enorme mooie taart, ik hoop het eens ook zo mooi en strak te kunnen maken.
Echt top 
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf.. Die is origineel... Tenminste ik heb dit nog niet eerder voorbij zien komen. Hij is zoooooooooooooooooooooooooooo geweldig! 
Alle superlatieven zijn al gezegd, dus ik sluit me maar gewoon bij alle andere reacties aan!

geweldig hahaha
geweldig mooi weer, en ook superleuk bedacht!!
**spraaaaaakeloos**
wauw wat een fantastisch mooie taart!!
en idd... retestrak zeg!!
super
hoi Peggy,wat heb je deze weer geniaal bedacht
.
taartgroetjes Carla
je hebt al zo veel reacties.... maar ik vind het absoluut waard om ook mijn waardering te geven voor dit prachtstuk! Jeetje mens wat heb jij goede ideeën

Erg leuke taart en leuk idee.
WOW, plus alles wat de rest al hebben gezegd.
Ik heb al gereageerd via Hyves maar bij deze hij is weer geweldig net als al je andere taarten.
Ik wou dat ik maar een heel klein beetje van jouw creatieviteit had zeg geweldig!!!!!!!!!!
ja hoor, leuk
supermooi zeg
waar zijn de taarten mee gevuld?
Wat ontzettend mooi gemaakt!! 
Wauw, geweldig!
ooh wat een super uitvoering
hoe krijg je de taarten zo megastrak
, het is ongelooflijk.
Die ziet er bekend uit, hihi 
Leuk om 'm ook een keer door een ander gemaakt te zien!
Ik vind 'm heel mooi en lekker strak!
Leuk dat je die Buzz bovenop hebt gezet!
ik sta ieder keer weer versteld van je taarten, uiteraard superstrak gemaakt, maar nog knapper: die gewoon steengoede ontwerpen... respect!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Toystory..... wat een geweldig project!!!