Re: Bloempotje jongetje of meisje
ach wat een schatje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Bloempotje jongetje of meisje
wat een plaatje, schattig mooi!!
een hele mooi envy
Zonde om op te eten...zooo leuk!!
Jaaa deze is ook leuk en mooi gedaan hoor, had die van peggy ook al opgeslagen maar deze is ook
Ohh, wat een schatje.................Ik voel een how to opkomen . Lijkt me leuk om te weten hoe dit in z'n werk gaat...........
Wat een schatje van een taart !!
Hoe heb je die bloemetjes op de wires bevestigd? ze zijn zo mooi dun dus je hebt ze er vast niet ingestoken??
Ohh, wat een schatje.................Ik voel een how to opkomen . Lijkt me leuk om te weten hoe dit in z'n werk gaat...........
Ja ja ja ja ik ook ! Graag
Wat een enig taartje.
En wat uniek om zoiets kado te krijgen !
Wat een schatje zeg, gedaan!
Erg mooi gedaan! Welke vorm is dit eigenlijk?
Wat GE-WEL-DIG weer! Echt zo lief!
Wat is ie leuk!!!!
Erg mooi gedaan! Welke vorm is dit eigenlijk?
ik vermoed dat dit de 'maak met je handen en mes tot een bloempot' vorm is
Of mss gewoon in een bloempot gebakken (stel je voor )
Wat schattig! Lief!
Gossie Femke, wat een droppie!!! Die oogjes zijn ook goed gelukt zeg. Deze gooi ik dan weer in mijn inspiratie mapje!
Donnay schreef:Ohh, wat een schatje.................Ik voel een how to opkomen . Lijkt me leuk om te weten hoe dit in z'n werk gaat...........
Ja ja ja ja ik ook ! Graag
Wat een enig taartje.
En wat uniek om zoiets kado te krijgen !
Jeetje wat een reacties Bedankt allemaal!!
Het is een een rond taartje van 15cm.
Hij is vrij hoog, zo'n 12cm. Ik heb hem naar beneden toe naar binnen gesneden. Wel eerst de taart op z'n kop, wat dus eigenlijk niet echt op z'n kop is want wij leggen hem op z'n kop om 'm te bekleden. Volgen jullie het allemaal nog
Vervolgens bekleden en een rechtop staat randje erop geplakt.
Wat een schatje van een taart !!
Hoe heb je die bloemetjes op de wires bevestigd? ze zijn zo mooi dun dus je hebt ze er vast niet ingestoken??
Dank je wel voor je reactie
achter op de bloemetjes zit een klein balletje marsepein, deze heb ik op het ijzedraad geprikt.
Bij sommige bloemtjes heb ik beetje gesmokkeld, Bij de 3 voorste bloemtje zit het ijzerdraatje tussen de blaadjes, om te vermijden dat de bloemtejs gaan draaien. Het niet echt een makkelijke contructie
gesmokkeld? Ik denk dat ik weet wat dat wil zeggen (hoewel het bij ons alleen in de letterlijke zin van smokkelen bestaat).
Bedoel je 'gechipoteerd'...volgens mij gebruiken enkel Walen en Vlamingen dat werkwoord (en niet Fransen ). Betekent zowat dat je het doet werken, op welke manier ook
oooooo wat is deze leukkkkk .
taartgroetjes Carla
gesmokkeld? Ik denk dat ik weet wat dat wil zeggen (hoewel het bij ons alleen in de letterlijke zin van smokkelen bestaat).
Bedoel je 'gechipoteerd'...volgens mij gebruiken enkel Walen en Vlamingen dat werkwoord (en niet Fransen ). Betekent zowat dat je het doet werken, op welke manier ook
Ik bedoelde het in de zin van vals spelen, ze staan recht op het ijzerdraadje, maar er loopt ook een krul van het draadje tussen de blaadjes ,wat eigenlijk niet de bedoeling was. Maar het is erg moeilijk om ze goed vast te krijgen op een ijzerdraadje zonder dat het begint te draaien. En aangezien het taartje helemaal naar Bretagne moet, moet het toch een beetje vast zitten.
ooh deze is ook wer erg lief.
ben echt verliefd op al die baby taarten
Reini schreef:gesmokkeld? Ik denk dat ik weet wat dat wil zeggen (hoewel het bij ons alleen in de letterlijke zin van smokkelen bestaat).
Ik bedoelde het in de zin van vals spelen, ze staan recht op het ijzerdraadje, maar er loopt ook een krul van het draadje tussen de blaadjes ,wat eigenlijk niet de bedoeling was. Maar het is erg moeilijk om ze goed vast te krijgen op een ijzerdraadje zonder dat het begint te draaien. En aangezien het taartje helemaal naar Bretagne moet, moet het toch een beetje vast zitten.
jaaa!!! da's net wat ik dacht, chipoter
Dat doe ik ook vaak (gelukkig is er aan alles een achterkant
euh, ik heb die wel opgeslaan..als dat ok is
wat is deze weer leuk zeg!
echt zo schattig!
ik vind jou taartjes altijd zo leuk!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Bloempotje jongetje of meisje