26

Re: Bloempotje jongetje of meisje

ach wat een schatje

groetjes karin

27

wat een plaatje, schattig mooi!! :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

28

een hele mooi envy  :)

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

29

Zonde om op te eten...zooo leuk!!

30

Jaaa deze is ook leuk en mooi gedaan hoor, had die van peggy ook al opgeslagen maar deze is ook  :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

31

Echt een plaatje!!

32

Ohh, wat een schatje.................Ik voel een how to opkomen  ;) . Lijkt me leuk om te weten hoe dit in z'n werk gaat...........

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

33

Wat een schatje van een taart !! :thumb:
Hoe heb je die bloemetjes op de wires bevestigd? ze zijn zo mooi dun dus je hebt ze er vast niet ingestoken??

34

Donnay schreef:

Ohh, wat een schatje.................Ik voel een how to opkomen  ;) . Lijkt me leuk om te weten hoe dit in z'n werk gaat...........

Ja ja ja ja ik ook ! Graag

Wat een enig taartje.
En wat uniek om zoiets kado te krijgen !

Groetjes Suz@n

35

Wat een schatje zeg,  :thumb: gedaan!

36

Erg mooi gedaan! Welke vorm is dit eigenlijk?

There's no such thing as a bad idea. Only poorly executed awesome ones.
Bekijk mijn taartjes op: http://www.mijnalbum.nl/Album=8ZOYZRJN

37

Wat GE-WEL-DIG weer! Echt zo lief!

38

Wat is ie leuk!!!! :thumb:

39 Laatst bewerkt door Reini (03-03-2011 15:23)

Lady in red schreef:

Erg mooi gedaan! Welke vorm is dit eigenlijk?

ik vermoed dat dit de 'maak met je handen en mes tot een bloempot' vorm is  :D   ;)

Of mss gewoon in een bloempot gebakken (stel je voor  :think: )

40

Wat schattig!  :thumb: Lief!  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

41

Gossie Femke, wat een droppie!!! Die oogjes zijn ook goed gelukt zeg. Deze gooi ik dan weer in mijn inspiratie mapje!

Suz@n schreef:
Donnay schreef:

Ja ja ja ja ik ook ! Graag

Wat een enig taartje.
En wat uniek om zoiets kado te krijgen !

Jeetje wat een reacties :o Bedankt allemaal!!

Het is een een rond taartje van 15cm.
Hij is vrij hoog, zo'n 12cm. Ik heb hem naar beneden toe naar binnen gesneden. Wel eerst de taart op z'n kop, wat dus eigenlijk niet echt op z'n kop is want wij leggen hem op z'n kop om 'm te bekleden. Volgen jullie het allemaal nog :lol:

Vervolgens bekleden en een rechtop staat randje erop geplakt.

Regenboog schreef:

Wat een schatje van een taart !! :thumb:
Hoe heb je die bloemetjes op de wires bevestigd? ze zijn zo mooi dun dus je hebt ze er vast niet ingestoken??

Dank je wel voor je reactie :Y
achter op de bloemetjes zit een klein balletje marsepein, deze heb ik op het ijzedraad geprikt.

Bij sommige bloemtjes heb ik beetje gesmokkeld, Bij de 3 voorste bloemtje zit het ijzerdraatje tussen de blaadjes, om te vermijden dat de bloemtejs gaan draaien. Het niet echt een makkelijke contructie :s

44 Laatst bewerkt door Reini (03-03-2011 17:51)

gesmokkeld? Ik denk dat ik weet wat dat wil zeggen (hoewel het bij ons alleen in de letterlijke zin van smokkelen bestaat).

Bedoel je 'gechipoteerd'...volgens mij gebruiken enkel Walen en Vlamingen dat werkwoord (en niet Fransen  :/ ). Betekent zowat dat je het doet werken, op welke manier ook  :D

45

oooooo wat is deze leukkkkk :thumb: .
taartgroetjes Carla

46

Très joli!

Jacqueline

Reini schreef:

gesmokkeld? Ik denk dat ik weet wat dat wil zeggen (hoewel het bij ons alleen in de letterlijke zin van smokkelen bestaat).

Bedoel je 'gechipoteerd'...volgens mij gebruiken enkel Walen en Vlamingen dat werkwoord (en niet Fransen  :/ ). Betekent zowat dat je het doet werken, op welke manier ook  :D

Ik bedoelde het in de zin van vals spelen, ze staan  recht op het ijzerdraadje, maar er loopt ook een krul van het draadje tussen de blaadjes ,wat eigenlijk niet de bedoeling was. Maar het is erg moeilijk om ze goed vast te krijgen op een ijzerdraadje zonder dat het begint te draaien. En aangezien het taartje helemaal naar Bretagne moet, moet het toch een beetje vast zitten. ;)

48

ooh deze is ook wer erg lief.
ben echt verliefd op al die baby taarten

49

Madame Gâteau schreef:
Reini schreef:

Ik bedoelde het in de zin van vals spelen, ze staan  recht op het ijzerdraadje, maar er loopt ook een krul van het draadje tussen de blaadjes ,wat eigenlijk niet de bedoeling was. Maar het is erg moeilijk om ze goed vast te krijgen op een ijzerdraadje zonder dat het begint te draaien. En aangezien het taartje helemaal naar Bretagne moet, moet het toch een beetje vast zitten. ;)

jaaa!!! da's net wat ik dacht, chipoter  :lol:  :lol:
Dat doe ik ook vaak (gelukkig is er aan alles een achterkant  :P
euh, ik heb die wel opgeslaan..als dat ok is  :o

50

wat is deze weer leuk zeg!
echt zo schattig!
ik vind jou taartjes altijd zo leuk!