26

Re: Sak Hemelse taarten..wat mooi!

Hallo Mart,

Het was echt toeval dat ik "hem" herkende hoor, had ermee in m'n handen gestaan en toen zag ik m opeens onder je taarten staan!! Heel creatief  :thumb:
Heb Herrie/Herman gisteren opgenomen, even een goed tijdstip uitzoeken dat ik het ga kijken.....drukdrukdruk!

Groetjes, Marjolein

I just love it....!!

27

Hoi Marjolein,

Mijn vrouw heet Marjolen trouwens (scheelt 1 letter)

Ja zo zie je maar. (al ik moest ik wel even denken waar je berichtje over ging:-)
Gisteren de uitzending was leuk.
Het programma ging voorral over het hotel, heel begrijpelijk.
De bruiloft was achteraf mega ingekort (tot een minuut of 4)
Het aansnijden van de taart hebben ze spijtig genoeg eruit geknipt.
Wel komt de creatie een paar keer voorbij gevlogen  :lol: .
De eind regie blijft in handen van RTL, anders had je de taart natuurlijk veel beter gezien.
Het was in ieder geval een super leuke dag, en ik ben toch mooi op RTL4 te zien geweest.
De foto met Herman staat ook erg leuk op mijn site .
Heel veel plezier allemaal.

Mart Sak

Werkelijk unieke design bruidstaarten.

28

Sorry, ik was niet helemaal duidelijk in m'n tekst inderdaad. Haha, bedoelde dus de fruitschaal, die onder je creaties stond  :lol:

Lijkt me onwijs gaaf om mee te maken hoor, zo'n opname, het hele circus eromheen enzzzz...

I just love it....!!

29

wauw wat een prachtige taarten en ook ik had meteen gezien dat het de fruitschaal van ikea was, vond hem zelf namelijk ook wel leuk, maar erg klein. Top idee om hem zo te gebruiken.
Verder heb ik de uitZending gezien en de taart was werkelijk prachtig, stom alleen dat ie niet langer in beeld was, vond de taart mooier dan de rest :lol: