Re: Taart met 2 verschillende kanten, ben trots
SUPER!!
Zo hebben ze ieder toch een eigen taart!! Echt heel gaaf bedacht
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart met 2 verschillende kanten, ben trots
SUPER!!
Zo hebben ze ieder toch een eigen taart!! Echt heel gaaf bedacht
Hahaha dat was jij dus leonietje
Super idee van je!
Wat leuk al die complimenten, en wie wil sla hem lekker op hoor, lijkt me een eer om eens iets van mij te herkennen op andermans taart 
erg terecht dat je trots bent
2 stijlvolle kindertaarten in 1: 
natuurlijk ben je trots,
wat een gave taart 
Wow wat geweldig mooi gedaan! Wat een echte dametjes-helft voor de 5-jarige! En lekker stoer en altijd goed he, cars!
Wauw echt super, zo mooi!
Prachtig!!!
Knap gedaan, totaal verschillend en toch 1 geheel 

Super leuk gedaan zeg!
gaaf zeg! die ga ik onthouden 
Heel leuk gevonden en zo netjes!
Heb wel een puntje gevonden, ik vind die A niet mooi passen bij de andere letters. Verder heel mooi hoor!
Super idee , je moet er maar op komen , prachtig uitgevoerd 
Wat een supergave taart!
Super gaaf gedaan!
Superleuk gedaan! Weeral wat inspiratie...
Super gedaan 
Zag deze op je site,.... wat een super gaaf idee!!!
heel erg leuk geworden zo met 2 kantjes!
Heel leuk gevonden en zo netjes!
![]()
Heb wel een puntje gevonden, ik vind die A niet mooi passen bij de andere letters. Verder heel mooi hoor!
Ben het helemaal met je eens! Ik weet ook echt niet wat het is met die letters, hoe dun ik het ook uitrolde (kon door de marsepein heenkijken) dat reliëf bleef erin komen bij de A. Als iemand daar nog tips voor heeft?
taartdoos schreef:Heel leuk gevonden en zo netjes!
![]()
Heb wel een puntje gevonden, ik vind die A niet mooi passen bij de andere letters. Verder heel mooi hoor!Ben het helemaal met je eens! Ik weet ook echt niet wat het is met die letters, hoe dun ik het ook uitrolde (kon door de marsepein heenkijken) dat reliëf bleef erin komen bij de A. Als iemand daar nog tips voor heeft?
Om er niet een heel nieuw topic voor te openen: niemand tips voor de clikstix?
Claud schreef:taartdoos schreef:Heel leuk gevonden en zo netjes!
![]()
Heb wel een puntje gevonden, ik vind die A niet mooi passen bij de andere letters. Verder heel mooi hoor!Ben het helemaal met je eens! Ik weet ook echt niet wat het is met die letters, hoe dun ik het ook uitrolde (kon door de marsepein heenkijken) dat reliëf bleef erin komen bij de A. Als iemand daar nog tips voor heeft?
Huishoudfolie...
Marsepein uitrollen, en huishoudfolie erover heen, vervolgens je letters erin drukken, snappie 'm??
Het idee omt hier van het forum hoor, dat heb ik niet verzonnen, maar bij mij werkt het perfect
mag ik m opslaan ter inspi,,,,,,,????
Prachtige taart!
Claud schreef:Claud schreef:Ben het helemaal met je eens! Ik weet ook echt niet wat het is met die letters, hoe dun ik het ook uitrolde (kon door de marsepein heenkijken) dat reliëf bleef erin komen bij de A. Als iemand daar nog tips voor heeft?
Bedankt, probeer ik dat nog eens, ben benieuwd of dat reliëf er dan niet in krijg!
Huishoudfolie...
Marsepein uitrollen, en huishoudfolie erover heen, vervolgens je letters erin drukken, snappie 'm??Het idee omt hier van het forum hoor, dat heb ik niet verzonnen, maar bij mij werkt het perfect
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Taart met 2 verschillende kanten, ben trots