101

Re: [HOW TO] zelf gemaakt textuurrollertje

:lol:
super

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

102

Brilliant idee  :thumb: , fijn ook die how-to, duidelijk te volgen
Dank je wel

103

super idee!  :thumb:

N-Joy Cakes

104

wow, wat een geweldig idee!!!

en laat nou vorige week mijn vader met vervroegd pensioen zijn gegaan!!!  :D   O-)

ik moet hem toch maar eens vragen of hij handig is met een dremel, gheghe  :+

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

@zoethoudertje, die is echt lief, vind het zelfs schattig dat de lijntjes wat wiebelig zijn, doet denken aan een kindertekening en dat past precies in het thema hihi.

krijg nog nieuwe ideeen van je.

groetjes monique.

mama van sjors (2008) en tim (2012)

106

monique mv sjors schreef:

@zoethoudertje, die is echt lief, vind het zelfs schattig dat de lijntjes wat wiebelig zijn

Dat wilde ik nou net zeggen, ik denk dat ie met strakke lijntjes net iets minder schattig was geweest.
Hij is echt super!
Monique, je hebt een ware trend gezet, ik houdt dit topic in de gaten, want ben erg benieuwd wat voor mooie creaties er nog langs komen!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

vind het wel erg leuk dat jullie zo enthousiast zijn.

zal eens vaker mijn ideeen delen met andere mensen hihi.
heb er genoeg.

groetjes monique.

108

Echt super leuk. Ik ben nog beginnend met aanschaffen van spullen. Dit is wel heel leuk om te doen.

109

monique mv sjors schreef:

vind het wel erg leuk dat jullie zo enthousiast zijn.

zal eens vaker mijn ideeen delen met andere mensen hihi.
heb er genoeg.

groetjes monique.

Ik ben zeer benieuwd!!!

110

chocotoetje schreef:

wow, wat een geweldig idee!!!

en laat nou vorige week mijn vader met vervroegd pensioen zijn gegaan!!!  :D   O-)

ik moet hem toch maar eens vragen of hij handig is met een dremel, gheghe  :+

boehoehoe...  :| 
mijn vader heeft geen dremel  :nooo

*snif*

there is a thin woman inside me, trying to get out,  i usualy shut her up with chocolate!

111

vaderdag cadeautje?  :cool:

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

112

Echt helemaal geweldig en ehmmm... er is "een dremel" (had hier nog nooit van gehoord) onderweg.

Dan toch (en waarschijnlijk.. domme vragen bestaan niet, haha, dus maak ik er maar de meest suffe vraag van), hoe krijg je dit op je taart, want ga je met een smoother aan de slag dan lijkt het mij, dat het patroon gaat vervagen, dus is het dit dan meer geschikt voor het uitsteken van vormen voor op een cupecake o.i.d.??

De ervaren mensen lachen zich waarschijnlijk suf, weer zo'n beginner... jep, weer een starter, maar doe het met zoveel plezier! Er is de laatste weken geen dag voorbij gegaan zonder het forum af te struinen en ook al is het soms klein.. te proberen. Juist daarom.. de dremel, waarschijnlijk morgen!

113

Mijnemop schreef:

vaderdag cadeautje?  :cool:

das een goeie!  :lol:

114

wow dit is echt een mega slim idee manlief kan van het weekend gelijk aan de slag

115

Je bent lekker bezig zeg.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

116 Laatst bewerkt door zoethoudertje (02-03-2011 20:13)

Alexandra schreef:

Dan toch (en waarschijnlijk.. domme vragen bestaan niet, haha, dus maak ik er maar de meest suffe vraag van), hoe krijg je dit op je taart, want ga je met een smoother aan de slag dan lijkt het mij, dat het patroon gaat vervagen, dus is het dit dan meer geschikt voor het uitsteken van vormen voor op een cupecake o.i.d.?

Goeie vraag, laat ik nu zelf ook zo'n roller hebben gemaakt, hoe krijg je hem op de taart. Ik ben ook nog niet erg ervaren.
Bij de roller mijn dacht ik bv. alleen aan de bovenkant of zijkant te doen en de rest anders afwerken. Maar dat komt ook omdat mijn roller uit allemaal blokjes bestaat en dat kan zo wie zo niet goed over een hele taart qua ontwerp.
Maar hoe doen ze dat met een heel patroon, zo'n grote mat? Ik heb ook nog wel zo'n mat liggen en gebruik hem soms voor cupcakes maar nog nooit voor een taart. Zou het beter op een blandavorm passen?
Wie of wie kan vertellen hoe je een patroon toch mooi passend op een taart krijgt.  :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

117

Hoi,

Heel tof idee. Ikvroeg net aan mijn man of we een dremel hadden hij keek mij aan als of hij water zag branden dus ik denk het niet  :lol:.
Dus mijn vader maar even heel lief aan kijken. O-)

Groetjes Mirella.

er is een videootje van kwebbeltje hier op het forum.
volgens mij als je op youtube zoekt naar kwebbeltje kom je hem tegen.

ben zelf ook pas beginner dus heb er geen ervaring mee.
maar denk dat je het gewoon met je handen een beetje glad moet strijken en dus id niet met de smoother.

en met dat vierkantjes patroon zou ik bijv de zijkanten voorzien van een printje maar de bovenkant niet, daar maak je een mooi puzzzelplaatje van dezelfde tekening of zo hihi.

zo maar een ideetje.

groetjes monique.

119

http://www.youtube.com/user/Kwebbeltje7 … 5jekiCt4jc

ik denk dat je deze bedoeld...

alleen deze is met een mat gemaakt en niet met een roller :)

greetz!

volgens mij is het die ja.
nee maar het op de taart doen is toch hetzelfde idee, of niet?

groetjes monique.

121

Wauw  dit is superrrrr
Las deze link net in een ander topic..pfff waarom zie ik de leuke dingen toch vaak over het hoofd?
Ik ga het zeker ook proberen want heb nog geen roller in huis en ik wil ze zoooooo graag :P
Nogmaals thnx voor deze gouden tip :) :thumb:

122

Ik keek mijn vriend ook al lief aan, maar hij zei ik leer je wel hoe de dremel werkt. Nu nog nadenken over een leuk ontwerpje.

Wat een leuk idee Monique  :thumb:

www.PartyaLot.nl
Taarten, workshops en catering

123

een superrrrrr idee!!

124 Laatst bewerkt door Dotla (06-03-2011 20:34)

Sorry krijg het niet voor elkaar hier foto's neer tezetten.
Ik heb nu ook twee rollers klaar. De eerste staat al op mijn blog.
http://angelascreaties.blogspot.com

125

ook al leuk!

ben benieuwd wat we nog meer te zien krijgen! :)