26

Re: snelle taart voor moeders

rietdhg schreef:

haha lekkere slimmerd ben ik weer ik moest heel goed kijken waar je nou precies die print dan had gebruikt hihihih
maar goed hij is heel leuk geworden en eh....ja ik vind hem ook een beetje tuttig  :x  maar dat maakt hem wel weer leuk  hoor hihi groetjes van mij riet

hihihi, waar zou die print nou zitten? :P
Enne moeders werd 64, dan mag een beetje tuttig best.
Ik had hem veel mooier gevonden als hij rond was, maar moeders vind vierkant wel makkelijk snijden.  :rolleyes:  :grr:
Zus trouwens ook, dus morgen weer een vierkante taart, grmbl. :s

27

Hoi Wendy,

de taart ziet er weer geweldig uit :) heel subtiel gebruikt die prints  :Y

ik mail je wat info over de sheets  ;)
succes verder met aftellen, ik tel met je mee  :D

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

28 Laatst bewerkt door rietdhg (26-02-2011 00:33)

wendy schreef:
rietdhg schreef:

haha lekkere slimmerd ben ik weer ik moest heel goed kijken waar je nou precies die print dan had gebruikt hihihih
maar goed hij is heel leuk geworden en eh....ja ik vind hem ook een beetje tuttig  :x  maar dat maakt hem wel weer leuk  hoor hihi groetjes van mij riet

hihihi, waar zou die print nou zitten? :P
Enne moeders werd 64, dan mag een beetje tuttig best.
Ik had hem veel mooier gevonden als hij rond was, maar moeders vind vierkant wel makkelijk snijden.  :rolleyes:  :grr:
Zus trouwens ook, dus morgen weer een vierkante taart, grmbl. :s

oke het is al goed 64 is de ideale tuttige leeftijd oeps laat mijn moeder dat maar niet horen hoor, trouwens veel plezier van je printer toegewenst wendy

Hij is :thumb:  prachtig!!

30

Super leuk en precies tuttig genoeg!

31

wendy hij is heel mooi waar heb je dat printje vandaan wat je ervoor gebruikt hebt?