Re: ?????????????????????????
Sorry... het was niet bedoeld als een preek, maar als een hart onder de riem en steun... Ik geloof dat ik me een beetje heb laten meeslepen door m'n verontwaardiging... Zo'n mooie taart, zo veel werk en dan dit...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ?????????????????????????
Sorry... het was niet bedoeld als een preek, maar als een hart onder de riem en steun... Ik geloof dat ik me een beetje heb laten meeslepen door m'n verontwaardiging... Zo'n mooie taart, zo veel werk en dan dit...
oooo wat erg is dit zeg, wat moet jij je rot gevoelt hebben!!!! nou je hebt in iedergeval wel hele grappige reactie´s gehad op die vraagtekens.
denk dat we allemaal in spanning hebben zitten wachten, wat hier de oorzaak nou van was.
en maar je niet naar, jij weet zelf dat ie super was. en ik zie het ook hoor het is net of er een dienblad of iets tegen aan heeft gezeten. niets ingestort!!!!!!!!!
hoop dat we je een beetje kunnen troosten. vind dit echt heel erg naar!!!
sterkte er mee, en laat de moet niet zakken want je maakt super taarten!!!!
nee ik wardeer alle steun ik ging toch een beetje aan me zelf twijfelen
en ik ben blij dat jullie het ook zien
ik heb ze gebeld en de gene die er bij was ontkent het niet maar geeft het ook nog niet toe
en toen ik er over door ging had ze het ineens niet zo goed gezien
pffffffff
en de brijfsleider is op vakantie
ik heb de taart gemaakt in opdracht van carolien van 'maak je taart'
en zij vind dat ik haar naam beschadigt heb
ze heeft tegen het bruidspaar gezegt dat zij hem zou maken
en ik heb het voor haar gedaan omdat zij het zo druk heeft
en nu legt ze de schuld bij mij en is het allemaal niet mooie en goed genoeg en dan ook nog scheef
nou de volgende keer neem ik wel contact op met het bruidspaar en laat zien hoe en wat ik maak
ik vind persoonlijk dat zij een schade claim moet indienen bij de lokatie waar hij is bezorgd
maar het laatste woord is er nog niet over gezegt
eigenlijk vind ik het sneu voor het bruidspaar
IK vind het echt te gek voor woorden dat iemand er over liegt dit is absoluut geen inzakken en ik ben nog maar kort in taartenland!
Ik vind het echt mega shit voor je dat je nu al die herrie hebt en ik vind het ook flauw dat CAroliene jou niet steunt ze moet het toch ook zien??!!
Dikke knuf voor jou...
haar naam beschadigt, nou dan had ze het zelf moeten doen als ze het beter kon, want hier kun jij echt niets maar dan ook niets aan doen!!!!! en denk er om laat je zelfvertrouwen heel!!! want die heeft misschien een deukje opgelopen. maar dat is echt niet nodig hoor!!!!!!
en op zich leuk dat ze je vragen van maak me taart. of hoe het dan ook heet. maar vind dit echt heel erg voor je. hoop dat het allemaal nog goed gaat komen. kop op meid!!!!
Oh, wat een tegenvaller.... Balen dat zij van Maakjetaart zo onaardig doet. Jij kan er toch niks aan doen?
Wat vervelend voor je! Het is toch duidelijk zichtbaar dat er met iets er tegen aan is gekomen. Wat flauw dat personeel niet zijn fout wil bekennen!!
Ik ben nog maar kort aan het bakken en bekleden enzo hoor en zoiets als hier op de foto is voor mij nog niet weg gelegd. Maar is het niet zo als de taart ingezakt zou zijn dat de bovenkant van die taart ook lager zou moeten zitten zoals aan de andere kant. Hier zie je gewoon een hele rechte bovenkant waarvan de zijkant een dreun heeft gekregen en is ingedeukt. Dat inzakken kan volgens mij niet want dan komt er geen "gleuf" maar een taart die schuin naar beneden gezakt is.
Nouja zoals ik al zei ik heb er niet fantastisch veel verstand van maar dit is echt gelogen hoor. Ik zou het niet pikken en ik zou echt woest zijn. Zeker omdat fouten kunnen gebeuren ook onder het personeel van dat bedrijf, maar liegen dat gebeurd niet zomaar. Dat is echt super slecht!
Bah wat zijn er toch vieze manipulatieve mensen in deze wereld! Bah Bah Bah.
Veel succes!
Groetjes Natasja.
ja die heb ik ook.
ik maak gelukkig van elke taart die ik maak een foto
nou ik heb de bedrijfsleider gesproken en hij blijft er bij dat hij is in gezakt
en nu zouden er ook nog haren in gezeten hebben
ik geloof dat ik er klaar mee ben (met deze zaak dan)
ik heb nog nooooooooiiiiiiiiiit een klacht gehad over haren en volgens hem zaten er zo wat hele bossen in
want ze belde hem zelfs op er over (het personeel)
boehhhhoeoeoo
Tuurlijk joh, wat een gezellige boel zeg! Niets van aantrekken, het was een prachtige taart die jij geleverd heb. Vind het trouwens bizar dat die Carolien zeurt over haar naam enzo, dan had ze het helemaal zelf moeten maken. Zodra je dingen uit handen geeft moet je er ook mee leren leven dat het anders kan gaan dan je wilde en daar ook mee om kunnen gaan. En trouwens: Dit is zo totaal niet jouw schuld...
het is duidelijk dat ze alle schuldop jou willen schuiven want het kost ze anders hun goede naam en dat willen ze niet.
dit is echt van de zotte. tips wat je eraan kunt doen heb ik helaas niet voor je maar ik wens je veel geduld en kracht toe. het is mij duidelijk dat het niet aan jou ligt hoor.
Dit is toch je grootste nachtmerrie op taartengebied?
x
OH jeetje, dat is echt heel erg!! Wat vervelend!
Maar nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik zo'n knik ook in m'n taart had die inzakte (ook een bruidstaart). Ik zeg natuurlijk niet dat dat gebeurd is, ik was er tenslotte niet bij, maar het zou wel kunnen, want dat zag er ook zo uit...
Maar succes met de afhandeling, wel vervelend, vooral dat zij nu nog moeilijk gaat doen. Hoezo bak je voor haar dan? Ken je haar of is het puur zakelijk (nu niet meer waarschijnlijk)?
we hebben goed contakt en ze had het zo druk dus of ik het wou doen
dat is dus zakelijk
ik weet niet of ik nog opdrachten ga doen voor haar
wat een nachtmerrie zeg. haren deuken. kunnen ze nog meer verzinnen?? pfffff en nog geen steun ook.
zou er maar goed over na denken of je ooit nog een taart uit opdracht van hun maakt!!!
Nee, dus, ik zou voor zo iemand nooit meer een taart maken. Dan moet ze het maar zelf doen. Dit blijven van die welles nietes spelletjes. Ik zou het lekker achter je laten en gewoon doorgaan. En als ze de volgende keer geen tijd heeft voor 'n opdracht, lekker jammer, had ze hem niet moeten aannemen.
Vreemd dat Caroline zo reageert, als zij die foto ziet, ziet ze toch gelijk dat de taart niet ingezakt is?
hmmm....vreemde zaak!! Wat er ook gebeurd is: taarten zijn nou eenmaal kwetsbaar, een beschadiging zit er z
Ik maak ALTIJD foto's op lokatie, zodat men kan zien, mocht er iets mee gebeuren dat hij goed afgeleverd is.
Heel vervelend zo iets.
nou ff een up-date
ik mag niet meer in de winkel komen en ook geen workshop volgen bij haar
ze wil geen contact meet
dus dat is dan klaar
en caroline als je dit leest ik wens je veel s6 in de verdere taarten wereld en hoop dat je de volgende keer minde snel je conclusie trekt.
op naar mijn volgende bestelling
want ik ga gewoon door met mooie taarten maken
dit is een zin uit haar mailtje
is dit toch een schuld bekentenis van de lokatie???
Een deel van de kosten zal worden verhaald bij lokatie(wil geen namen noemen )die verantwoordelijk is voor de deuk in de taart
Dit is een schuldbekentenis. Niet meer en niet minder.
hoe is het nu eigenlijk afgelopen??? mis een gedeelte??
Ik denk niet dat het zinvol is om dat hier in details te bespreken eigenlijk. Misschien dat Nimfje het op de mail aan je wil uitleggen? Een verstoorde relatie publiekelijk bespreken is niet de meest uitgelezen manier, hoe vervelend het ook is voor Nimfje.
Het zal in ieder geval beide partijen vast niet aan opdrachten ontbreken in de toekomst
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ?????????????????????????