Re: Pink peony in Marie-Anoinette stijl
Prachtig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pink peony in Marie-Anoinette stijl
Prachtig!!
Wat is die prachtig zeg!
Jeetje, wat een complimenten zeg... Heel erg bedankt meiden!!
Zo super sjiek gedaan , echt top
Ik heb deze mold ook liggen (zoals zovele dingen) en gebruik hem zooooooooo weinig!!! 
Zo super sjiek gedaan , echt top
![]()
![]()
Ik heb deze mold ook liggen (zoals zovele dingen) en gebruik hem zooooooooo weinig!!!
Dank je! Ik ken het... Heb hem al voor Kerst gekregen en nu pas gebruikt 
Ik heb de mold ook, maar mij lukte het tot nu toe nog niet om er een rand mee te maken, ik ga het nu met je tips nog eens proberen.
Verder een super taart 
Ik heb de mold ook, maar mij lukte het tot nu toe nog niet om er een rand mee te maken, ik ga het nu met je tips nog eens proberen.
Verder een super taart
Dank je en succes! Ben benieuwd naar het resultaat 
hallo kan jij me misschien vertellen hoe ik aan die uitstekers kom voor die pioenroos te maken en of je flowerpaste gebruikte? de taart is suuuuuuuuuuuuuuuuper suuuuper mooi ik hou van roze en kant en bloemen!!!
hallo kan jij me misschien vertellen hoe ik aan die uitstekers kom voor die pioenroos te maken en of je flowerpaste gebruikte? de taart is suuuuuuuuuuuuuuuuper suuuuper mooi ik hou van roze en kant en bloemen!!!
Dank je wel!!
Helaas hebben ze ze niet op DLT, maar zoek even op peony+cutters+celcraft op google.
Heb inderdaad gumpaste gebruikt 
ok dank je had ze gevonden voor ongeveer dertig euro zou dat kunnen?
Prachtig, super chique!

Geweldig!!
En hoe je de foto hebt gemaakt, TOP!!
Je hebt blijknbaar meer talenten dan alleen taarten bakken....
ok dank je had ze gevonden voor ongeveer dertig euro zou dat kunnen?
Heb voor de uitstekers voor de roos €17,95 (petal cutters) betaald. De uitstekers voor de blaadjes kosten €9,95 (leaf cutters).
Geweldig!!
En hoe je de foto hebt gemaakt, TOP!!
Je hebt blijknbaar meer talenten dan alleen taarten bakken....
Dank je wel... 
Zo mooi!!
Ik vraag me alleen af waar jij de uitstekers gekochy hebt want ik vind ze alleen van 12,95 voor de blaadjes en 19,95 voor de bloem
wauw wauw wauw..... Meer kan ik nie zeggen zeg.....
prachtige taart!!!!!!!!!!!!
Wat geweldig mooi! Ik durf er nog niet eens van te dromen om ooit zoiets moois te kunnen maken! Prachtig!
Liefs...
Zo mooi!!
Ik vraag me alleen af waar jij de uitstekers gekochy hebt want ik vind ze alleen van 12,95 voor de blaadjes en 19,95 voor de bloem
Volgens mij heb ik ze op een beurs gekocht en waren ze goedkoper dan normaal.
ben ook op zoek naar de peony uitsteker, is het toevallig deze?
http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/ … tters.html
ben ook op zoek naar de peony uitsteker, is het toevallig deze?
http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/ … tters.html
Klopt! 
kimvanderloop schreef:ben ook op zoek naar de peony uitsteker, is het toevallig deze?
http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/ … tters.htmlKlopt!
ah, fijn. was een beetje aan het twijfelen omdat de bovenkant meer gekarteld lijkt dan jouw bloemblaadjes zijn, maar dat komt natuurlijk omdat je nog moet frillen/bewerken.
hartstikke bedankt, hopelijk lukt het me ook om zon super gave bloem te maken, die van jou vind ik geweldig!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Pink peony in Marie-Anoinette stijl