Re: flamenco in pink(barbie taart)
Wat een geweldige barbie! De ruches zijn erg mooi en het lijfje vind ik ook prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » flamenco in pink(barbie taart)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een geweldige barbie! De ruches zijn erg mooi en het lijfje vind ik ook prachtig!
Wau, mooi hoor, Saskia! Leuk met die ruches. Ziet er weer heel anders uit!
Oooh, wat een prachtige jurk!!!
Heel gaaf!!
Mijn mond viel open van verbazing: WOW! Jij moet bruidsjurk-ontwerpster worden, zeg, wat een PRACHTjurk! Mary Borsato: eat your heart out!
Mijn dochtertje staat naast me met grote ogen te kijken. Hij is zooooo moooooi. En zo strak ,wauw
nu ja zeg ...niet wild ? Vind hem anders aardig speciaal
Erg mooi geworden Saskia. Het geeft ook helemaal weer waar je "roots" liggen en dat vind ik super.
Hoi Saskia,
Wat een beauty heb je gemaakt!!! SUPER!!! :Y:Y tot mails! (er is nog niets te koop, ben gisteren nog eens gaan rondkijken)
wow saskia, ik vind hem prachtig geworden zowel de barbie als de ondertaart perfect!!
Heel erg mooi. Goed dat je toen gestopt bent, meer was gewoonweg niet nodig. Mooi.
heel mooi, veel hoeft niet altijd mooi te zijn, hij is prachtig zo met die ruches
Prachtig Saskia, heel erg mooi met die ruches, en ik vind hem helemaal af hoor zo, had echt niets bijgehoeven!!
Heel erg mooi met die ruches, heb je die er eerst op gemaakt en toen de gladde rok erover heen gedrapeerd of andersom?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » flamenco in pink(barbie taart)