Re: the Gathering of the Fabulous Five......
Prachtig!!!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » the Gathering of the Fabulous Five......
Prachtig!!!

Wauw!!!!
Wat en SUPEResultaat.
Leuk ook die 'nisjes' er in! 
Wauw!! Heel bijzonder!!
Dit is echt te gek gaaf zeg. Heel erg leuk. Wat super gezellig dat jullie dat met z'n vijven doen! Dat zal wel een gezellige boel zijn geweest. 
Waanzinnig! Een diepe buiging en een groot applaus voor een dream-team van taartenkunstenaressen! 
Wow...... echt een waanzinnige taart zeg. Wat had ik graag redelijk onzichtbaar in een hoekje willen kijken toen jullie aan het werk waren 
Geweldig resultaat van projectgroep de fab 5
Is er in de pauze nog veel in het bos gewandeld?
Zeer prachtig gemaakt, de kleuren zijn ook erg mooi.

heel gaaf gedaan!!
ooo...wat mooi !!!!
en zoooo gezellig jullie bij mekaar

Wauwie, wat een ongelooflijk prachtige stapel hebben jullie ervan gemaakt, petje af en wat zullen jullie een heerlijke dag hebben gehad.
Geweldig resultaat van projectgroep de fab 5
![]()
In eerste instantie was het wel de bedoeling dat het allemaal heel relaxed zou gaan, maar na een uurtje was het toch wel duidelijk dat het aanpoten zou worden om het af te krijgen....Er is veel gekletst...maar het was ook bij tijd en wijlen helemaal stil....Iedereen in diepe concentratie verzonken...
Maar toen hij eenmaal af was stonden onze mondjes niet meer stil hoor! Helemaal toen hij na een half uurtje nog steeds rechtop stond en het stapelen dus officieel gelukt was hahaha.
In eerste instantie was het wel de bedoeling
Dat wist ik niet, anders had ik de fles die ik voor Katja had gekocht wel meegenomen, hoor 
Cake it schreef:Is er in de pauze nog veel in het bos gewandeld?
mamakaat schreef:In eerste instantie was het wel de bedoeling
Dat wist ik niet, anders had ik de fles die ik voor Katja had gekocht wel meegenomen, hoor

Zeker wat gemist, in het bos in Rotterdam?????????????
Waar dan??????????????
En een fles 
Topper

Jol321 schreef:Cake it schreef:Is er in de pauze nog veel in het bos gewandeld?
mamakaat schreef:In eerste instantie was het wel de bedoeling
![]()
![]()
![]()
Zeker wat gemist, in het bos in Rotterdam?????????????
Waar dan??????????????
En een fles
Ik denk, dat Katja en Brenda het wel uit kunnen leggen 
Wat een taart, absolutely fabulous!
Super, om dat met z'n vijven te kunnen doen!
Wat een geweldige brocante taart. Ik hou dr van! Heel mooi ontwerp en technisch hoogstandje! 
lieve Caroline, boswandeling is een overheelijk drankje. volgens mij een soort kruising van pinacolada en pisang anbon.
jammie. maar dames, als ik moet rijden drink ik nooit hoor, en ik was al blij dat ik het zo gered heb tot aan en in rotterdam 
Jullie lijken net een soort boekenclub, maar dan met taart
Maar zo te lezen hebben jullie veel lol gehad met een leuk resultaat!
Wowwwww zeg.... wat een kunstwerk!!
Gaaf om dat zo met z'n vijven te maken, met allemaal jullie eigen kwaliteiten, kan niet anders dan dat er iets heel moois uit moet komen

Heel veel verschillende technieken zitten er in, echt helemaal top!!
Vaker doen 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » the Gathering of the Fabulous Five......