26

Re: Wat een verschrikking.. een Blond taartje

wat een verhaal is dit zeg......
tjee
inderdaad gewoon vooraf af rekenen
en als ze zo duidelijk weten wat ze willen, het plaatje laten geven wat ze er op willen en gewoon ook heel duidelijk laten zeggen wat ze willen.
Blijkbaar zit er dan tussen iets wat ze willen en dat wat jij er van begrijpt nog een heel groot verschil, affijn alle adviezen ter harte nemend denk ik dat het jou in ieder geval niet meer zal overkomen.

Enne desalnietteplus, ik vind het taartje ook gewoon nog heel erg leuk......

greetsz KiT

er is altijd wel een reden voor taart

27

nou ik heb ook net even gereageerd bij babbel, maar moest toch hier nog even zeggen dat ik hem echt leuk vind..

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

28

Sarakim schreef:

Wat een *lelijk woord* zeg!!

Lelijk woord, mooie taart.

Overigens: niet de taarten precies gaan maken zoals de klant wil. Nooit doen alsof je dat kan, als ze willen zoals ze het zelf willen en dan precies zo: doe het lekker zelf.
Gewoon om een paar wensen (wensen, geen eisen) vragen en zeggen dat je het zo goed mogelijk zal treffen. En uiteraard: bestellen is betalen, tenzij het echt helemaal misloopt van jouw kant maar dat is hier zeker niet het geval!

hier ben ik het helemaal mee eens!
helemaal omdat ze hem eerst heeft meegenomen... belachelijk!

29

Palom schreef: Beetje schijnheilig, eerst aannemen en zeggen dat ze 'm mooi vind, later terug brengen, ben niet tevree. Dat is niet fatsoenlijk.
Vind het ook brutaal.
Brutaal? Ik vind het ronduit onbeschoft! Ik denk niet dat je er bij de bakker mee wegkomt, als je een taart in opdracht laat maken en dan besluit om 'm niet af te nemen...
't Ligt in ieder geval niet aan jou, knoop dat in je oren!

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

30

Hoi,

Ik had al bij de babbel ook al iets geplaatst, ik vind je taart echt SUPER geworden, en vind die dame gewoon een zeurkous !!Om het zomaar te zeggen.

Wel raar dat ze de taart eerst meeneemt en later terug brengt !!!!!Had het dan gelijk gezegd. Maar uberhaupt, wie doet zoiets nou ? Dan spoor je niet, ik zou dat dus NOOIT doen.

Je maakt ontzettende mooie taarten en niet aan jezelf twijfelen en gewoon door blijven bakken !!!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl