Re: Gevulde kwarktaart cupcakes....
ooooh deze zijn echt leuk, en volgens mij ook erg lekker! Ga ik zeker eens uitproberen!
TAART in huis
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gevulde kwarktaart cupcakes....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ooooh deze zijn echt leuk, en volgens mij ook erg lekker! Ga ik zeker eens uitproberen!
Wat een super leuk ideetje
Ik heb er alleen een vraagje over, Wordt de cake niet nat onderin, zo drassig (nat)....
En moet je ze een paar uurtjes van te voren maken of kan het ook een dag eerder?
Wat zijn ze leuk!! Eigenlijk nooit aan gedacht om dat eens te proberen
. Gaat op mn te-proberen- lijstje 
Deze lijken me erg lekker. Ik ga het van de week eens proberen. Ik ben bijna jarig en het lijkt me leuk om op mn werk te trakteren.
lief en ik weet zeker dat het ook heeeerlijk is 
Oh wat een briljant idee! Geweldig en het ziet er zo super heerlijk uit!!
heel mooi
Ik ga zo uitloggen want dit is niet goed voor mij
Wat een geweldig idee ga ik ook eens uitproberen .. Bedankt !!
wat een super idee !!! daar kan je hele leuke variaties op maken zeg/......ik ga m onthouden...
Ik vind het een heel leuk idee en ga het ook eens maken.
Wat ik altijd onder de kwarktaart doe is een boterkoek en de koekkruimels eten de kinderen dan op haha.
Maar cake is ook een goed idee en vooral de cupcakes vind ik een leuk idee.
dankjewel voor deze leuke tip.
Vindt ze echt SUPER!!!
Alle spullen in huis... maar bij een kwarktaart druk je de bodem aan als een platte koek... heb je dat hierbij ook gedaan... of gewoon gestrooide kruimeltjes...?
2x....
Inmiddels toch zelf aan het uitproberen gegaan... kon niet langer wachten... ongeduldig he...
Maar he ze niet zo mooi vlak aan de bovenkant... waar heb je ze mee afgestreken???
Haha, ik had ze met de bolle kant van een theelepel vastgedrukt.
Ik heb de papieren vormpjes in een blik gezet en het blik een paar keer op het aanrecht getikt zodat ze wat gladder worden.
Succes!!
Ga ik de volgende keer ook maar es tikken... dat vastdrukken met de lepel had ik ook al bedacht... ga zo eens even een proberen... rest voo rmorgen...
Prachtig hoor ze zien er ook heel chique uit! 
Ze waren heerlijk... maar ook mijn papiertjes zaten niet zo mooi strak als de jouwe...
... welke heb jij gebruikt???
Ze waren heerlijk... maar ook mijn papiertjes zaten niet zo mooi strak als de jouwe...
... welke heb jij gebruikt???
Witte van Dr. Oetker. Ze worden niet meer gemaakt, maar zijn soms nog wel bij de Marskramer te koop.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Gevulde kwarktaart cupcakes....