Re: Fashionista!
Hoe bedoel je "best aardig gelukt", hij is fantastisch geluk en ook een beeld van een schoen is dat geworden. Zoiets heb ik nog nooit durven maken, geen tas en geen schoen. Ik bewonder je.
https://www.facebook.com/doritscakedesign
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fashionista!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoe bedoel je "best aardig gelukt", hij is fantastisch geluk en ook een beeld van een schoen is dat geworden. Zoiets heb ik nog nooit durven maken, geen tas en geen schoen. Ik bewonder je.
wat is het moeilijkste van z'on tas maken waar moet je op letten?
dat schoentje hoe maak je die stiksel rand erin?
ik vindt het een top taart!
Supermooi!
ik vind hem ook helemaal leuk! waar mee heb je de hoekjes afgewerkt? is dat ook een mould?
Super gaaf!! Sorry geen verbeterpunten sterker nog ik ga je plaatje bewaren vind te tas SUPER mooi en de schoen ook geweldig! Petje af!! 
Leuk, wil ik ook nog een keer doen, handtas en schoen, pffffffffff onder andere
Wauw zeg wat een reacties
wordt er gewoon verlegen van
echt superleuk om zulke leuke reacties te krijgen daar krijg je motivatie van. Bedankt!
even wat antwoorden op wat vragen:
mooie taart hoe heb je je handvat zo gekregen ??????
Fondant met wat tylose in stroken gesneden bewerkt met tandwieltje voor stiksel en laten drogen op een blik. Heb er later 2 op elkaar geplakt voor meer stevigheid.
wat is het moeilijkste van z'on tas maken waar moet je op letten?
dat schoentje hoe maak je die stiksel rand erin?
ik vindt het een top taart!
nee was echt niet moeilijk heel goed te doen zelfs. Ik heb een rond biscuit van 20cm gebruikt ca 1/4 er afgesneden en op zijn kant gezet. Toen horizontaal lagen erin gesneden (dat waren er wel 6) en gevuld met champagne creme en lemoncurd (wel een stevige vulling gebruiken).
Afgesmeerd en bekleed. En dat heb ik per vlak gedaan dus een strook bovenop en 2 vlakken een voor en een achterkant gemaakt. (dan kun je ook makkelijker een relief erin maken) randjes wegwerken met een biesje.
De schoen is een uitsteker van JEM en daar zitten de stiksels al in verwerkt
. Er is trouwens ook een tooltje voor hoor, een tandwieltje kun je daarvoor gebruiken.
ik vind hem ook helemaal leuk! waar mee heb je de hoekjes afgewerkt? is dat ook een mould?
ja dat is een mould van squires kitchen, het is een vierkantje met barok relief en die heb ik door de helft gesneden.
en de verbeterpuntjes die zijn erwel hoor, het zwarte biesje was niet strak genoeg naar mijn zin
. Er zit hier en daar een kronkeltje in.
ik hoop dat het duidelijk is voor jullie suc6
leuk!
Oh ik sla 'm op als je het goed vind 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Fashionista!