51

Re: Goud op DCE 2011! De stapel van Miss Pebble

Miss Pebble schreef:

Er staat -heel gewoon ;)- Bollywood in hun eigen taal, het Hindi!
Handig hoor, internet  :lol:

Klopt, daar staat Bollywood :Y

Heel mooi gedaan :thumb:

groetjes Madhuri

52

Gefeliciteerd, je hebt terecht GOUD gewonnen, ik heb er heel lang naar staan te kijken zo mooi vond ik hem  :thumb:

53

Petra, het was echt een waanzinnig mooie taart  :thumb: Gefeliciteerd met je 1e plek!

Veel liefs Rafaëla

54

Gefeliciteeeeeerrrrrrrdddddddd......een  Bollywood taart, heel mooi gemaakt. Bollywood = Indiase Hollywood.
Ik zie mijn favoriete film 'Tare Zameen par'. Wat heb ik gehuild bij het zien van de film zeg. Gaat over een jongen die dyslexie is en niet begrepen wordt door de leerkracht, ouders,vriendjes, buren enz. Vreselijk gepest wordt enz. enz....
Ook zie ik de actrice Ashwarya en Sharukh Khan de meest populiere actrice en acteur onder de jongeren.
Toppie hoor.

55

Prachtige taart! Zonder twijfel de terechte winnaar!!

Btw, vond je workshop (minitasje) heel leuk!

56

hey petra,
proficiat! ik had echt in de planning om voor de uitreiking alle taarten nog eens goed te bekijken, waaronder die van jou, maar door een foutje van mijn kant was ik een beetje laat, wel jammer  :/
groetjes en wellicht tot gauw!
yvonne

57

Ook van mij nogmaals van harte, geweldig alle details, kon er naar blijven kijken!

58

prachtig er een mooie vormen !!!!

en Goud  :thumb:  Gefeliciteerd !

59

YES, YES, YES !!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
Ik stuiter met je mee, want ik vind het geweldig voor je!!!

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

60

Hey petra!!

Wat heb je er weer wat mooi van gemaakt zeg wow!

Super verdient :thumb:

ooo geweldig!

62

Petra,

Welke smaken had jij in je proeftaartje zitten? En hoe is die beoordeeld?

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

63

Geweldig, wat een creatie. Wat een enorm hoge taart! Van harte gefeliciteerd met je eerste prijs!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

64

Gefeliciteerd petra!!! Hij was ook echt vet gemaakt!!!  :thumb: Groetjes, Anita(van bij de workshop van de bruidsauto)

Pluk de dag!
liefs, Anita

65

sandravos schreef:

Petra,

Welke smaken had jij in je proeftaartje zitten? En hoe is die beoordeeld?

Ik heb de beoordeling nog niet binnen, alleen een tipje van de sluier van Evelien  :) Bij het zien van kruiden in de ingrediëntenlijst hielden ze hun hart vast maar de sterkte was precies goed.

Het was biscuit (van de mix :Y) met daardoorheen kardemom en een snufje kaneel, bcdijkje met hetzelfde smaakje, getrempeerd met kaneellikeur en gevuld met kokosbavarois (ook van de mix, met Patidess :D). Daaromheen een dun laagje marsepein en een dun laagje fondant.

Achter die smaken zit een leuk verhaal:
Herinner je mijn taart van vorig jaar nog? Daarop stonden kleine taartjes van all over the world waaronder Indiase kalakand. Een maand of twee later kreeg ik een workshopper die uit India komt (ze zijn in Nederland voor het werk van haar man) en toen ze vlak voor de zomer even terug ging naar India heeft ze kalakand voor me meegenomen. Nou vond ik dat bepaald niet lekker smaken  :lol:  maar het andere doosje dat ze meegebracht zat vol heerlijk zoete hapjes. Veel kokos en pistachenoten en bladgoud, maar vooral een typische smaak die ik niet kon thuisbrengen...

Ik vorige week die biscuit gemaakt, neem er een hapje van en toen... wist ik wat er in al die andere dingetjes gezeten had: kardemom dus!
Vond het zelf heel lekker en exotisch, en degenen die aan het einde van de middag geproefd hebben van het restant proeftaartje gelukkig ook.

Ik heb ook de taart van Anneke en Sabrina mogen proeven. Die van Sabrina was al heerlijk, maar die van Anneke.... jammer dat het maar zo'n klein taartje was!!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Super!!!!!! en gefeliciteerd!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

67

wow ik heb er ook een poos naar staan kijken, hij is ook geweldig.

Maar wat ik mij afvroeg he, wat gebeurt er nu met de taarten? worden die bewaard of gooi je ze weg naar een tijd?

Maar terecht gefeliciteerd!  :D

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl

68

Wat een mooi taart!!!Hoe heb je dat vervoert??? :lol:

-------------------------
Groetjes Chantal

69

Bianka schreef:

Maar wat ik mij afvroeg he, wat gebeurt er nu met de taarten? worden die bewaard of gooi je ze weg naar een tijd?

Ik weet niet wat de anderen doen, maar ik ga deze zeker bewaren en bij andere gelegenheden tentoonstellen.
Mijn taart van vorig jaar heb ik laatst ontmanteld: de bovenste taart is er nog, maar die andere drie liggen in de kliko :D

Chandc79 schreef:

Wat een mooi taart!!!Hoe heb je dat vervoert??? :lol:

In vier delen plus de topper  :D Tja, da's dus het nadeel van zo'n gevaarte...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

70

Proficiat met je DCE 2011-goud!
Wat een geweldige, prachtige creatie. Geweldige details en zo mooi uitgevoerd. Chapeau! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

WOW ziet er echt geweldig uit, daar mag je trots op zijn!

like it...love it....till you just can't resist !!!!

72

schitterend

73

Wauw!! Gefeliciteerd met je eerste plaats!

Ik ben ook echt helemaal fan op die middelste film. Wat kan ik dan toch janken als ik die film weer kijk.  :lol:

74

Van harte gefeliciteerd!
Echt een super mooie taart :Y

75

Gefeliciteerd :)!
Mooie taart.

Everything is what it looks like, but nothing is what it seems to be!