Re: Assepoetsie assepoetsie, altijd maar weer assepoetsie. :)
Ongelooflijk mooi!!!
Wat een supertaart!!
Het is altijd weer een feest om een nieuwe taart van je te mogen bewonderen!
Angelique
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Assepoetsie assepoetsie, altijd maar weer assepoetsie. :)
Ongelooflijk mooi!!!
Wat een supertaart!!
Het is altijd weer een feest om een nieuwe taart van je te mogen bewonderen!
Angelique
BIBERDIE-BARBEDIE-BOEM......! en daar staat weer een toverkunstje op het forum.
groet corinne
Oh wat is die mooi geworden !!!!! Wat leuk bedacht om een stukje uit de film na te maken !!!
Wendy's wauw-taarten was ook wel een leuk ideetje... Schitterend!
Echt super!! Wat een beauty!!
tja, hier valt echt niets meer over te zeggen...zelfs met een vliegende vogel!!! :0 ongelovelijk! stilte, woah, tja... ik blijf nog even verder dromen bij deze taart!
ze worden steeds mooier en mooier, steeds als ik denk dat het niet meer mooier kan...
Oooooooooooooooooh, zucht!! Wat een details weer!! Heel erg mooi!!
hoe krijg je het toch voor elkaar......
zoooooo leuk!!!!!!!!
Debbie Brown, pack your bags!
Ongelooflijk hoe je jezelf steeds weer overtreft, het is echt een super taart!
Debbie Brown, pack your bags!
Ongelooflijk hoe je jezelf steeds weer overtreft, het is echt een super taart!
Hihihi, dat moet mijn mannetje ook gedacht hebben of zo iets.
Moet je nu zien wat die mafkees gedaan heeft.........................
Hello Debbie,
Since last year my girlfriend (Wendy) decorates cakes. And you are a big inspiration for her. Last may she has seen you on "I Love Cake" in Rotterdam. She was also 1 of the contesters in the cakedecoration contest. She won 1st prizes in 2 of the categories. She made lots of stunning cakes in the meantime. But yesterday she finished one, which I want to show you. So I have enclosed a picture of it. Overhere in Holland people say she is the Dutch Debbie Brown, so I'm a very proud man. She doesn't know I'm writing this e-mail to you. But I want to surprise her. So I hope you will let her know what you think about this cake?
With many greetings & compliments on your cakes, Ruud Oskam.
Hihi, mafkees.
Wel lief natuurlijk dat hij zo trots op me is.
En wat denk je, ik wist het dus niet tot ik dit op mijn email aantrof.....
Hi Ruud, thank you so much for sending this picture of a stunning cake. Your girlfriend Wendy is certainly an extremely talented cake decorator and I wish her all the best with her future endeavours.
Kind regards,
Debbie
Super leuk natuurlijk, ben wel erg benieuwd of zij dat nou zelf heeft geschreven of iemand die haar mails voor haar beantwoord.
Wat een lief gebaar van je partner.
Wauw complimenten van DB!
Dubbel en dwars verdiend hoor!!!
GEFELICITEERD!!!
Groetjes,
Efje
tja, wat kan ik nog zeggen?
eigenlijk niks ben net zo sprakeloos als iedereen.
Je durft bijna je eigen taarten niet meer te laten zien.
Deze taart is zo ongelofelijk mooi gemaakt. Ik ben er helemaal stil van.
*zucht* weer zo een geweldige wendy taart, daar kan toch niemand tegen op
Perfect gewoon
liefs mell
wat moet jij glimmen van trots......
En voor die superfabeltastische taart
wat moet jij glimmen van trots......
En voor die superfabeltastische taart
Hij is weer helemaal SUPER. Heb even een klein stukje van je voorbereiding gezien maar wist niet dat het zo'n juweeltje zou worden. Complimenten! ook van mijn jongste die van de week met mij bij je thuis was.
Ben een weekend weg en open meteen jouw show-off, super zeg! Ik vond de taart van sassie toen ook al zo schattig, maar vind jouw muisjes en het vogeltje echt helemaal geweldig. En echt hoor dat boek moet er gewoon komen, ik plaats bij deze alvast de bestelling . Ook al zou ik ze niet na kunnen maken, het blijft altijd een genot om naar te kijken!!
Mijn dochter maakt me gek ... ik moet elke dag denk ik 20 keer deze filmpje kijken. ..
http://kids.comedyclips.nl/index.php?ac … amp;bron=1
Het is zooo leuk om te zien dat jij deze film scene heb in de taart verwerkt. Ik vind hem prachtig... Laat het niet aan mijn dochter zien anders wil ze hem ook Zij is in December jaarig.
xxx Sanja
*ZUCHT*
Waarom woon je nou niet in de buurt SNIK SNIK.
Je taart is weer eens super geweldig!
Groetjes Monique
Hoi Wendy,
Ik sta weer paf, wat een prachtige taart. Ik vind Debbie's taarten heel leuk, maar mag ik even zeggen dat ik jouw taarten net zo mooi, zo niet mooier vind dan die van Debbie?
Je doet niet onder voor haar taartkunsten (eerder andersom :-))
Wat leuk dat Ruud haar gemaild heeft! En dat ze gelijk een berichtje terugstuurt! Ze zal wel iemand hebben die haar mailtjes beantwoord, maar ze heeft de foto ongetwijfeld gezien. En maakt zich nu vast zorgen over haar carri
OOOhhh wendy, mooi zeg!! Weer totaal wat anders!
gr ciska
Schitterend gedaan Wendy,ik ben sprakeloos.
De jongens(Mike en Denise)vonden hem geweldig,mijn man ook hoor,maar hij vindt al je taarten prachtig en dat zijn ze zeker 200%.
groetjes
Natasja147,ik zie je.
Jeetje wat lief, jullie blijven me complimenten geven voor deze taart. Ik ga steeds harder blozen hoor.
Ik heb inmiddels een mailtje ontvangen van de moeder. Ze vonden de taart geweldig en zonde om aan te snijden. Hebben ze gelukkig wel gedaan want ze vonden hem heerlijk.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Assepoetsie assepoetsie, altijd maar weer assepoetsie. :)