Re: Assepoetsie assepoetsie, altijd maar weer assepoetsie. :)
Hoe doe je dit toch... ik geloof niet dat ik het ooit zo goed zal kunnen als dit. Prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Assepoetsie assepoetsie, altijd maar weer assepoetsie. :)
Hoe doe je dit toch... ik geloof niet dat ik het ooit zo goed zal kunnen als dit. Prachtig!
Ik wil ook zo'n taart!!!
Groetjes,
Maudje
Zou he wauw!!!!! Wat gaaf zeg de vogeltruuk heb ik net gelezen maar die spelden hoe doe je die;)
Het is echt een kunstwerk, die ga ik opslaan om ooooooiiiiiiitttttt eens te maken!
geweldig x 1.000.000! helemaal omdat het thema van de taart te maken heeft met mijn andere hobby!
Schitterend, Geweldig, snik, wil ik ook !!
Jolanda
Poeh h
Er valt weinig meer te zeggen wat nog niet gezegd of verzucht is hierboven, ik sluit me dus maar gewoon sprakeloos aan . Chapeau!
Geen woorden meer aan vuil maken bij deze taart. Mega goed!!!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
wendy wendy!! dit is weer een absolute toptaart van jou. je kan zien aan de taart dat je er zelf van genoten hebt, en ik zit hier te genieten met er naar te kijken.
van zulke taarten maken kan ik alleen maar dromen hoor. je bent echt topklasse!
(en volgens mij is iedereen toch wel een klein beetje blij dat jij niet mee mag doen
met de wedstrijd van taart en trends )
En dan schijft ze heeeel lief bij mijn herfstpotje: Yvonne, je bent een toppertje!
Als dat zo is dan ben jij dus een TOPPER! en dan is het jammer dat ik niet nog veeeeeeel groter en dikker kan !
Geweldig!!!!!!!!!!
Ik kan er geen woorden voor vinden........
Je bent echt "Queen of Cake's"
Wendy, wat is deze ook weer geweldig zeg. Super leuk !!!!!!!!!
OOOOOOOOoooooooohhhh wat een pláátje !!!!! Zo verschrikkelijk veel leuke details, echt geweldig, hoe je alles weer bedacht hebt.
Dus van mij krijg je
Ik ben helemaal onderste boven van deze taart! Het fragment uit de film vind ik helemaal geweldig en je heb dit subliem weten vast te leggen. Super gewoon!
zo uit de disney film echt geweldig dit
Deze vind ik echt superleuk!!! Geweldig gemaakt!!!!
waaaaaaaanzinnig
wowwwwwww, echt ongelooflijk! Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar? Ik ben elke keer weer vol bewondering aan het kijken!
Ik zit al de hele tijd mn hoofd te pijnigen om eens een origineel exemplaar te toveren ...en floeps daar is er weer
Alles is al gezegd, dus ik geloof dat ik maar gewoon in de rij aanschuif...
Heel erg bedankt voor deze lieve woorden. *)
De speldjes werd nog even om gevraagd, dat zijn gewoon zwarte stukjes fondant met veel tylose mengen, heel snel dun rollen en laten drogen. Snel omdat het anders onder je vingers weg brokkelt.
(zo heb ik ook de staartjes gedaan van de twee linker muisjes, dus snel en goed laten drogen.)
Dan doe ik wat zilverpoeder met een kwastje op een bakpapiertje en rol de zwarte droge staafjes erdoor heen. Puntje nat maken en in een gekleurd bolletje fondant steken in de kleur naar keuze.
O, en de jurk, daar heb ik inderdaad eerst het witte onder rok stookje van gedaan, met de plooitjes, toen de roze lap eroverheen en die in rondingen onderaan afgeknipt, de strikken erover om het af te werken.
Ik ben heel benieuwd of ik hem hier snel terug ga zien.
Ik ben heel benieuwd of ik hem hier snel terug ga zien.
Nou van mij igv niet want jouw niveau haal ik nooit Daar moet je Kunst voor gestudeerd hebben. Uit jouw vingers komt idd KUNST!! Dit is er zeker weer een met de titel Super Wendy Original!!!!
Petje af hoor!!! (maar dat had ik je al gemaild )
mijn hemel....
flikt ze het weer he..
ben je eigenlijk al geridderd?
groet
marcia
Hoi Wendy,
Hij is prachtig geworden. Precies zoals je tijdens de workshop had uitgelegd. Hij is helemaal fantastisch!! Ik hou het voorlopig op wat ik bij jou geleerd heb. Thnx daarvoor.
Groetjes Monique
Voor mij de eerste keer dat ik reageer op een taart: hij is echt fantastisch! Ik ben heel benieuwd wat voor jou de ultieme taart is...voor mij is het voorlopig deze...tot je volgende creatie waarschijnlijk. Ik wil me er, met jouw toestemming, graag een keer aan wagen, maar nog niet morgen, ok
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Assepoetsie assepoetsie, altijd maar weer assepoetsie. :)