Re: Mijn wedstrijdtaart voor dce
wow wat een geweldige mooie taart!!
ik wacht met smart op de detail foto's 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn wedstrijdtaart voor dce
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wow wat een geweldige mooie taart!!
ik wacht met smart op de detail foto's 
Jouw taart was de favoriet van mij en mijn man, jammer dat je niets gewonnen hebt.. en jammer van de publieksprijs 
Wat vreemd, dat publieksprijs er niet was? Inderdaad jammer voor de deelnemers. Wederom petje af voor je deelname 
Ook deze is weer echt een toppertje!! Erg hoog niveau daarzo 
Ook was dit mijn favoriet.. en ook die van mn vriendin die mee was!
Echt ontzettend mooi gemaakt zeg! 
Niet gewonnen?????????????????
Hij is zo mooi 
Deze was ook een van mijn favo's!
Geweldig!!! Mijn aandacht trok ook meteen naar die mooie bloemen 
Mooi zeg, en wat een hoop verschillende dingen zijn er te zien! Prachtige kleuren ook!
Wat een werk zal jij gehad hebben, ik vond hem ook erg mooi. 
Ik vond dit toch echt een van de mooiste en super in het thema passen.
En wat een werk heb je er aan gehad! Die bloemen.... nog mooier dan echte exemplaren!
Hoorde dat je er al vanaf oktober mee aan de gang bent, en zelfs op vakantie nog doorgeknutseld hebt... wat voel ik me dan een oplichter dat ik pas 11 dagen van tevoren daadwerkelijk aan de slag ging...
Echt een toptaart! Ook heel mooi als promotiemateriaal, er is echt supergoed op te zien wat er allemaal mogelijk is en hoe goed jij daar in bent.

wauw mooi taart!!
hij is echt supermooi
Hij blijft prachtig, super in het thema en heeel veel technieken.
Ik vind het onbegrijpelijk dat je niet in de prijzen bent gevallen.
Van mij krijg je goud. 
mooie taart! ik vind hem echt helemaal fantastisch, mooie bloemstukken!
aangezien ik met mijn bloemstuk ook niet in de prijzen ben gevallen,ben ik nu nog beter op de andere bloemstukken aan het letten. wellicht komt er dan nog eens verbetering bij mij in 
Ook dit was 1 van mijn favorieten, zoveel details, zulke mooie bloemen, gewoon top gedaan!
Annemieke, ik heb het je zaterdag al gezegd en zeg het nu weer. Ik vond hem echt geweldig 
Ik vind hem echt Bollywood hoor !
Echt super al die reacties van jullie!
Ik had nog detailfoto's beloofd:

je taart vond ik hartsikke mooi annnemieke, ik zei tegen mijn man ,deze taart eindigt op de1ste of de 2de plaats.
je had details van een bollywood zoals de dansde dames en de heer in hun orginele kleidng, de gordijntjes, de klueren, de details aan de bovenkant/zijkant., plus nog de bloemenstuk.
als ik kijk naar de 1ste prijs taart, zat er eigenlijk weinig details in. ik vond hem harstikke leuk,maar in vergelijk met die van jou zat er meer detail in.
ja iedereen heeft zijn best gedaan,en alle taarten waren mooi.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn wedstrijdtaart voor dce