51

Re: DCE bollywood stapeltaart, Brons

gefeliciteerd, hij is mooi uitgevoerd!

Groetjes, Dorothea.

52

Hartelijk gefeliciteerd. :thumb:

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

53

Ik heb het op de beurs ook al meerdere keren gezegd, maar ik vond jouw taart echt waanzinnig mooi!
De verhoudingen, de kleuren, net genoeg decoratie.. echt helemaal top!
Heb 'm opgeslagen in de inspiratiemap, en ik vermoed dat ik niet de enige zal zijn...

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

54

Prachtig zeg, hele mooie kleuren ook!

55

Wow, dit is echt een mooie taart en jij bent pas een half jaartje bezig?
Petje af!

Groetjes Bertie

56

Jullie allemaal bedankt voor jullie lieve reacties.
Ik besef het nog steeds niet dat ik de derde plaats heb gewonnen (zou het dan aan mijn proeftaartje hebben gelegen?  :think:  pistache cake met sinaasappelcreme).
Ik vond heel veel andere taarten (kunstwerken :Y ) schitterend, prachtig en in mijn ogen perfect afgewerkt.

57

Een schitterende taart! Ik ben weg van de kleuren en van dat geschilderde effect! Dat past er zo goed bij! Ook je boetseersel is een prachtstuk. Enne.... pistachecake met sinaasappelcreme?? Mmmmmmmmmm.....!!

58

hey alice,
proficiat! terecht in de prijzen gevallen :)

volgensmij hebben wij het van te voren nog over gehad dat we samen dezelfde workshops zouden hebben, zaten we ook nog bij alletwee naast elkaar  :+

grappig, zo'n toeval!  :lol:

59

Ook deze was erg mooi, gefeliciteerd met je prijs, super geboetseerd!

60

Gefeliciteerd !!!
Geweldig toch pas een halfjaartje bezig talent heb je dus!!

61

heel gaaf die kleur ook , en de vorm , en vooral die ganesh bovenop!\

gefeliciteerd nog!

prachtig! zeker dat schilderwerk!! :Y

like it...love it....till you just can't resist !!!!

63

gefeliciteerd,met je brons. heel erg mooi. ik stond te bewonderen naar het kleuren effect. leuk gedaan. ik zag op het web ook zo'n taart met dezelfde kleuren . heel mooi gedaan hoor.
ik was nieuwgierig naar de vorm van je dummy's . heb je ergens bestelt?

64

dummiedegum schreef:

hey alice,
proficiat! terecht in de prijzen gevallen :)

volgensmij hebben wij het van te voren nog over gehad dat we samen dezelfde workshops zouden hebben, zaten we ook nog bij alletwee naast elkaar  :+

grappig, zo'n toeval!  :lol:

ha dummiegum, wat een toeval dan, ik had je niet herkent van je avatar en je naam  :lol: :lol: maar de volgende keer weet ik het, ik ga het onthouden.

@ MeNadine, ik vond het ook erg gezellig om jou te leren kennen, wie weet tot snel

@ els autar, de dummy's heb ik nergens besteld (wel jammer dat dat nog niet mogelijk is) van de bouwmarkt heb ik piepschuimplaten gekocht en die op elkaar gelijmd en dan uitgemeten hoe groot de stukken moesten zijn en dan zagen en dan schuren (wel buiten doen anders zit alles onder het wit) is wel heel veel werk :Y  Maar ach, dan heb je ook wat. De piepschuimbolletjes zijn wel erg statisch ik was net zo'n sneeuwpop.

65

wauw erg bijzonder.
En gefeliciteerd met je prijs  :Y

Cake makes your smile !!!

66

Ik ben zoooo trots op je!

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

67

Niet gek dat je een prijs hebt! Echt een prachtige en originele taart! Als je dit al na een half jaar kunt zou ik zeggen:ga zo door!

68

bedankt voor de tip hoor, ja das heeft je  inderdaad een hoop werk gekost. het was zeker demoeite waard toch. heel mooi gedaan hoor, knap hoor.