Re: Mijn wedstrijdtaart voor het DCE
Heel mooi 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn wedstrijdtaart voor het DCE
Heel mooi 
Ik vind hem ook prachtig. Jammer dat je niet hebt gewonnen, maar je kunt hier zeker trots op zijn!
Nu ben ik geen professional en ook geen jurylid en ik zie toch vooral gewoon een prachtige taart waar je heel trots op mag zijn, je hebt het toch maar mooi gefixt!
Mooie taart,en super kleur.
Knap gedaan hoor. 
en toch vind ik hem ook heel mooi!
Ik vond hem prachtig hoor, het gaat je vast en zeker een keer lukken om in de prijzen te vallen 
Hij is hartstikke mooi, ok, hij is redelijk rustig, maar dat maakt hem niet minder prachtig gemaakt !!!
Ik vind hem heel leuk en mooi hoor,weer eens een hele andere kijk/variatie op het thema. 
Esther alleen dat je er aan mee doet moet je een trots gevoel geven en dat mag ook. Ik wij of heel veel anderen durven het niet.
Volgende keer gaat het gewoon lukken. 3x is scheepsrecht.
Op naar 2012.
Toy toy. Yvonne
Maar wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg mooie stapel taart hoor, Ester..
En heel erg chic en netjes de kleine taart op een mooi bordje en vorkje bij...

Moet je echt complimenten geven over je presentatie van je taart trouwens. Ik zelf wist niet dat dat zo belangrijk was en hoe dat dan moest, en ja dan staat er zo iets naast je taart, dan moet je wel even slikken 
je buurvrouw taart 
mooooooooi istie
Misschien wat rustig voor Bollywood, maar wel helemaal dat thema en die stijl; heel chique 
Ik vind hem wel heel mooi en die bloem zo is heel special. Super dat je hebt mee gedaan! Knap vind ik het!
O meiden/dames bedankt voor jullie leuke reacties!
Vonden toch een paar mensen mijn taart mooi haha.
Volgend jaar zijn we weer van de party en idd Yvonne misschien bij een derde keer....
Moet je echt complimenten geven over je presentatie van je taart trouwens. Ik zelf wist niet dat dat zo belangrijk was en hoe dat dan moest, en ja dan staat er zo iets naast je taart, dan moet je wel even slikken
je buurvrouw taart
hoi buurvrouw,
tja en ik moest slikken toen ik JOUW taart zeg veel mooier dan die van mij en meer in de stijl van het thema...
de presentatie had ik vorig jaar simpel gehouden maar dit jaar dacht ik daar ga ik iets meer mee doen aangezien mijn taart styrak en simpel was. Dus vandaar mijn kleurige opstelling.
Het proeftaartje hoeft niet versierd te worden en de meeste doen dit ok niet maar als totaal ziet het er wel leuker uit vind ik.
Voor volgend jaar als je weer mee doet heb je in iedergeval gezien hoe het gaat. Doe je weer mee dan?
Super ik vind hem prachtig!!! Vooral de bloem, en wat is hij mooi hoog
Het waren twee dummies op elkaar per taartlaag. Dus 14 cm hoog!
Vond ik zelf wel mooier staan.
Ik hou wel van die "eenvoud". Heel mooi en sierlijk!
ik heb een andere inslag gehad als de rest van deelnemers en heb de taart niet te gemaakt blijkbaar niet genoeg ermee gedaan jammer maar hij staat hier toch op de kast. Volgend jaar doe ik misschien mee in een andere categorie want in de stapeltaarten is de concurrentie moordend

Ja de concurrentie is inderdaad heel erg, en volgens mij wordt het alleen maar meer, ik ben van plan wel een keer mee te doen, voor de fun. En misschien dan een keer bij de suikerbloemen
Maar je taart was geweldig, eenvoud kan ook mooi zijn
Groetjes Bianka
oohh trouwens heeft iemand een foto van de taart die gewonnen heeft, ik kan hem namelijk niet meer voor de geest halen haha
en ik ben wel heel benieuwd of het de ene is die ik heel mooi vond.
Heel mooi gedaan hoor.
oohh trouwens heeft iemand een foto van de taart die gewonnen heeft, ik kan hem namelijk niet meer voor de geest halen haha
en ik ben wel heel benieuwd of het de ene is die ik heel mooi vond.
ik denk dat de winnaar hem wel hier zal posten 
Wat een mooie taart!
Sierlijk gedaan, die mooie bloem. Prachtige kleuren.
En heel leuk gepresenteerd.
Gwenneke schreef:Moet je echt complimenten geven over je presentatie van je taart trouwens. Ik zelf wist niet dat dat zo belangrijk was en hoe dat dan moest, en ja dan staat er zo iets naast je taart, dan moet je wel even slikken
je buurvrouw taart
hoi buurvrouw,
tja en ik moest slikken toen ik JOUW taart zeg veel mooier dan die van mij en meer in de stijl van het thema...
de presentatie had ik vorig jaar simpel gehouden maar dit jaar dacht ik daar ga ik iets meer mee doen aangezien mijn taart styrak en simpel was. Dus vandaar mijn kleurige opstelling.
Het proeftaartje hoeft niet versierd te worden en de meeste doen dit ok niet maar als totaal ziet het er wel leuker uit vind ik.Voor volgend jaar als je weer mee doet heb je in iedergeval gezien hoe het gaat. Doe je weer mee dan?
Ja tuurlijk doe ik weer mee! Eerst Holland Sugar Art show in mei 
Ik vind hem echt supermooi geworden!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn wedstrijdtaart voor het DCE