Re: neptaart
Hebben ze op school ook een echt feest met zulke mooie feestelijke taarten.
Leuk leuk leuk.....
Groetjes, Dolores... www.ti-ta-tovertaartjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » neptaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hebben ze op school ook een echt feest met zulke mooie feestelijke taarten.
Leuk leuk leuk.....
Ik wil niet voor alleen een pakje fimo bij Pipoos bestellen. Dat vind ik dan weer een duur pakje klei namelijk (ivm verzendkosten).
En verder heb ik niets bij ze nodig, heb nog niet zo lang geleden nog besteld. Jammer dat mijn ingevingen altijd zo plotseling opkomen 
Maarrrrr ik liep vanmiddag bij het Kruidvat en daar lagen pakjes DAS klei, E 1,34 per stuk. Ga het daar gewoon meer proberen, is wel wit maar probeer het gewoon te kleuren met m'n Wilton pasta's
en als dat niet kan maak ik de randjes voor om de waxinelichjes gewoon wit, waarom niet. Want als k het me goed herinner van vroeger droogt DAS wit op.
Das droogt inderdaad wit op maar is vervolgens met verf goed te verven. geen idee of het ook met wilton gaat.
Ja dat is natuurlijk ook een idee, dat deden we "vroeger" (ooooo wat klinkt dat erg
) immers ook. Ik had daar never nooit meer aan gedacht, verven. Ik zit helemaal "in" de marsepein, zodat ik dacht dat ik de klei door en door moest kleuren 
Ik moet weer even afdalen naar de kinderjaren 
Jeetje dat was even achter mijn oor krabbelen, zie ik ineens een oude topic van mezelf. Carin ik had nog oude plastic spuitmondjes van een set die niet meer compleet was. Maar had ik die niet gehad, dan had ik gewoon die tuit van de kit als spuitmondje geknipt. Was inderdaad leuk om te doen, maar als tip, misschien kan je beter gewone fondant gebruiken, word ook hard, want Fimo is best wel kostbaar!
DAS klei kan natuurlijk ook!
Wat eeb leuk idee om een verjaardag te vieren! Super gemaakt met super kleurtjes!!
Schitterende neppers.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » neptaart