Re: Grieks doopfeest.. need magic?
Tjonge Ria, wat een taarten! Ik zit met verbazing te kijken, het ziet er echt prachtig uit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Grieks doopfeest.. need magic?
Tjonge Ria, wat een taarten! Ik zit met verbazing te kijken, het ziet er echt prachtig uit!
Nog zo'n staaltje van Superdesuper. Heb net de shrektaart van Anette bewonderd en nou weer zo'n mooie taart of gerust TAARTEN. Vond de koetsjes altijd al erg leuk, maar in dit geheel is het helemaal sprookjesachtig, echt mooi!
Ik kan mijn ogen niet geloven! Kei mooi zeggen we dan op z'n brabants. Echt een hele dikke dikke pluim voor je. Wat een werk, maar o zo schitterend.
Ongelooflijk, wat ontzettend leuk en knap gedaan!
wauw... super gaaf!! helemaal top
hij is ongelovelijk, wist niet dat het mogelijk was dit soort taarten te maken. heb hier iedereen van de straat van gehaald (wel mensen die ik kende hoor
om ook even je taarten te bewonderen! een taart voor in een boek en op tv! grandioos!
Das nou wat je noemt een mega project, wanneer ben je begonnen en hoe heb je dit in helemsnaam vervoert? Kan niks anders zeggen dan BRAVO !!
Jolanda
Wooow, wat een mooierd!!
Dat is er een waar ik de eerste jaren alleen maar van kan dromen!
echt schitterend. Ik wil volgend jaar een kasteel maken maar of dit gaat lukken?? Ik neem aan dat ze er erg blij mee waren
jikke
Hoi irene,
dat meen je toch niet
nou ja het was wel slecht weer
Jolanda, we rijden gelukkig in een Opel Zafira. mooie grote laadvloer als de bank naar voren is en helemaal vlak en ijskoude airco 
ik had de grootste taarten op de draaiplateaus van ikea laten staan en de rest in dozen. Zo stond het gelukkig allemaal plat op de laad vloer.
en jikke, ik had ook nog nooit een kasteel gemaakt, echt niet!
Hier zijn gewoon geen woorden voor!
SCHITTEREND!!!
wauwwwwwww
sprakeloos...............................
Fantastisch!!!
wooooowwww man!!!!!!!!!!! echt prachtig joh, hoe heb je dat voorelkaar gekregen zeg!
Ik wist zeker dat ik op dit pronkstuk gereageerd had, aar ik zie geen puntje.
Raar.... Want een reactie verdient hij op zijn minst hoor. Je word steeds beter en beter Ria.

wauuuuaauuaauuwie!!!!niet te geloven zeg!!
groetjes joyce
Ach ja, Grieken en over the top. Ik weet er alles van (ben zelf Griekse
Je hebt heel knap werk geleverd, een dikke pluim !!!
WOW Ria wat een geweldige taarten dit lijkt haast wel een cakeboss project! Echt super!
WAUWIE!!!!!
Moest mijn mond van de grond rapen...... zo ver viel hij oopen van verbazing...wat geweldig mooi!!!
Het is al een oud onderwerp zie ik, maar wel fijn dat ik nog even een glimps van dit plaaaaatje op mag vangen. Echt een fantastische taart zeg!!!
Wauw, super mooi gemaakt.
Wat een werk moet dat geweest zijn zeg.
prachtig!!!!!!!!
wooooow, wat prachtig!!!!!

Wowzers... Wat heb je dat fantastisch gedaan zeg.. niet te geloven....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Grieks doopfeest.. need magic?