Re: Grieks doopfeest.. need magic?
Jeetje, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat is dit geweldig gaaf, echt waanzinnig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Grieks doopfeest.. need magic?
Jeetje, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat is dit geweldig gaaf, echt waanzinnig!
Dit is echt niet meer van deze wereld, wat prachtig. Ik heb ook al op je site gekeken voor meer foto's van dit project, maar ik denk dat je daar - heel begrijpelijk - niet meer aan toe gekomen bent. Toch ben ik heel nieuwsgierig........... Graag zou ik wat close-ups zien van de kasteeltjes bovenop. Hoe zijn deze gemaakt? Met mallen en pastillage? En natuurlijk wil ik de koetsjes ook graag wat van dichterbij bekijken. Hopelijk heb je wat extra foto's gemaakt.... en worden deze hier of op je site nog geshowd....
Wat kan je hiermee voor de dag komen zeg!
Dit is echt supergeweldig zeg. Wat heb je daar een werk aan gehad zeg.
Hij is zo mooi, dit is echt een kunstwerk.
Even voor de goeie orde, hoe doe je dit als ik vragen mag als beginneling.
Hoeveel koelkasten heb je? Maak je alles in 1 keer? Of enkele dagen en dan per onderdeel bewaren, en dan samenvoegen?
Ik wordt er gewoon nieuwsgierig van.
Waauwwww. Wat een mega prestatie zeg!!!!!
Helemaal te gek !!!!!!!!
WAT EEN SUPER TAART!!!!!!!!
Helemaal goed. Chapeau Chapeau.
Ik neem mijn petje heel diep voor je af!!!!!!!!
OHHHHHHHHHHH wat mooi!!!!!!!!!!!!!!!!! Prachtig hoor! Compimenten!!
Prachtig!!!!
wauw ...super....geweldig....wauw........jeetje wat knap gedaan zeg!!!!
Zier er helemaal super uit!!!! ben er..............van!!!!!
Hij is werkelijk pracht-tig, Ria
Echt h
Zeg Ria...hou jij er wel rekening mee dat mensen vanaf nu veel meer van je verwachten alsze een taart bij je bestellen ? 
Goeiedag zeg...wat is dit een prachtig project geworden...echt super !!!!!
Zo heeee.. Ge-wel-dig!!! Wat een prachtige kastelen, en leueueueuk die koetsjes er bij. Wat een project zeg!!!!
Ik vind je randen ook echt grieksig
H
Oooh! Ik vind ALLES mooi en knap eraan!
Alleen al dat je een stuk fondant van een meter bij 75cm. kunt uitrollen en netjes neerleggen! En dan ben je nog niet eens aan de taart begonnen... Die koetsjes zijn een bewaarexemplaar. Super!

jij bent goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed!!!!!!!!!
wauw!
waar is die smiley met dat openvallend mondje? dringend nodig hier!
deze is ongelofelijk veel werk maar wat heb je dat prachtig gedaan, helemaal
niks te zien van schoonheidsfoutjes hoor.
superproject! *)
Elke keer op dit forum denk ik "Dat is de mooiste die ik gezien heb." En elke keer is er nog weer een mooiere. Dit is echt het decor voor een sprookje. Geen woorden voor.
Groetjes Jennie

wat een leuke reacties allemaal.
Wel lekker want het is toch wel een beetje een leeg gevoel in huis nu 
karentje: Het zijn watermerkjes die ik met het foto bewerkings programma toevoeg. maar het idee van ouwel als visite kaartje op de taart speelt al langer door mijn hoofd 
Nonnes: Ik heb dit project inderdaad alleen gemaakt. Ik had al aan Evelien beloofd om op vrijdag voor haar een trouwtaart te bezorgen om dat haar zoontje jarig was. Dus het was wel een erg strak tijdschema. (Let maar niet op mijn wallen
)
Ria MC: de kasteeltjes boven op zijn volledig van fondant, ik gebruik hier een fabrieks marsmellow fondant voor. Deze is zeker voor het modelleren van grotere dingen erg fijn om mee te werken. Ook de boompjes zijn hiervan gemaakt. Je hoeft hieraan geen tylose toe te voegen. Voor het fijne modelleerwerk kan je beter een andere fondant met tylose gebruiken.
ik heb alleen de imprint matjes gebruikt voor het effect van de stenen maat ht is verder gewoon met de hand gemodelleerd.
de wielen van de koetsjes ( naar idee van debbie Brown trouwens) en de wiegjes zijn wel van pastillage.
Ik heb inmiddels een apart albumpje aangemaakt met foto's die zal ik wel even in een nieuw onderwerpje openen 
Babs: ik heb 1 koelkast. de madeira cakes kan je al eerder bakken en ingepakt in plastic zijn die zeker een week goed de kleinere taarten heb ik de avond er voor gevuld en in de koelkast gezet de grootste heb ik op de dag zelf gevuld. Alle losse onderdelen en de kasteeltjes zijn eerder voor bereid.
Nicole:
, Gelukkig groei ik nog steeds, dankzij allerlei tips en adviezen en speurwerk op het internet , enne deze mensen hadden in elk geval een acceptabel budget 
meertensk; het bestond gelukkig uit 2 platen hoor. anders kreeg ik het niet in de auto
vandaar het grachtje in het midden. Want dat bruggetje wilden ze toch in elk geval hebben.
o, ja die soort van juwelen heb ik gemaakt met het silicone bonbon vormpje van tupperware. Ik kreeg die vrijdag binnen en meteen borrelde dit idee op
vormpje even invetten met plantaardig frituur vet en zo minimaal mogelijk vullen met fondant. even laten drogen en dan met mooie glanspoeders dusten 
Hoe krijg je het voor elkaar om zoiets prachtigs te maken...onvoorstelbaar gewoon....
Jeremiah wat een werk moet dit zijn geweest inderdaad!! Wat knáp!!! Dikke pluim!
Nou is alles al gezegd, maar hij is toch supermooi!
Jeeeeee wat schitterend! Wat een werk zeg!!!!
Echt onwijs gaaf, diepe buiging hoor!
Groetjes, Jos
Wauw.......... Onbeschrijvelijk mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Schitterend! Dit willen vast meer mensen!
FANTASTISCH!!! WAT een klus maar wat een eer van je werk, Ria, echt superdesupermooi!!!
Wow, prachtig! Wat een werk. Hoe lang doe je over zoiets?
OOOOOOOOOOOOOOOh wat moooooooooooooooooooiiiiii echt zooooooooo knap gedaan, SCHITTEREND!
Nu ik mijn beide handen weer vrij heb, nadat ik ze nodig had om mijn onderkaak van de vloer te tillen... kan ik niks anders zeggen dan:
Ria, ik ben zoooooooo vereerd dat ik je "ken"... 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Grieks doopfeest.. need magic?