Re: Ssst, anders worden ze wakker ;-)
Prachtig! Enne, elke taart ziet er het mooist uit voordat hij is aangesneden. Zodra hij op een bordje ligt, wil ik hem alleen nog maar opeten
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ssst, anders worden ze wakker ;-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig! Enne, elke taart ziet er het mooist uit voordat hij is aangesneden. Zodra hij op een bordje ligt, wil ik hem alleen nog maar opeten
Wat een mooie en wat een leuk idee zo!
aaaaaaaaahhhhh!!!! Hoe schattttiiig!! Echt heel leuk!
Hij was aardig gelukt, vond ik. Ik ben altijd heel benieuwd hoe jullie de taart vinden. Jullie kijken immers met 'kennersogen'.
Dus: wow, ik ben heel blij met alle leuke reacties, superbedankt
OMG ... wat een wauw-gehalte !
Zéér knap.
Hij was aardig gelukt, vond ik.
deze komt wel erg in beeld voor the understatement of the year
die is leukkkkkkkkkkkkkkkk
Hertje schreef:Hij was aardig gelukt, vond ik.
deze komt wel erg in beeld voor the understatement of the year
![]()
Ik zie aan m'n eigen taartjes altijd tig dingen die anders, beter of mooier hadden gekund. Moet de lat maar lager gaan leggen, van iedere taart leer ik weer meer. En 't is toch bedoeld om op te eten
wat geweldig. heb je ook een foto van de zijkant van het bed?
wat geweldig. heb je ook een foto van de zijkant van het bed?
Nee. die heb ik niet. De eerste familieleden kwamen een uur eerder dan gepland was. Gezellig, moet kunnen, maar ik plakte toen net de laatste sterretjes op de deken en had nog net een snel fotomomentje.
Geweldig!
Wauw, die is leuk!!!
heel grappig
WOW, super, supergaaf. Lachen, de reakties van de mensen.
Een supergave, heerlijke taart, maar hij oogde toch minder op de bordjes!
Tips? De gevulde, beklede basistaart eerder maken en invriezen. Dan heb je alle tijd voor het decoreren en de foto's.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Ssst, anders worden ze wakker ;-)