Re: Winters taartje - Fleur d'hiver
Hoop niet dat degene die 'm besteld had de foto ziet want die gaat de sneeuw vervloeken denk ik.
Prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winters taartje - Fleur d'hiver
Hoop niet dat degene die 'm besteld had de foto ziet want die gaat de sneeuw vervloeken denk ik.
Prachtig!
Prachtig!! Mooie kleuren ook!
WAUW !! Wat een prachtige taart! Fantastisch!
wat een schitterende taart en wat heeft de buurvrouw geluk.
super mooi!!! echt geweldig hoe je dit soort mooie werkjes maakt.
Superrrr
ik was vandaag nog in maastricht als ik het geweten had was ik hem wel komen halen 
Prachtig!
Ik dacht juist, ach ze hebben in ieder geval de foto!
Tsjongejonge, wat een PRACHT-taart. Ik was op de slee naar je toe gekomen hoor, met van die tennisrackets onder 
Die verfrommelde bloempjes zijn gewoon van fondant met tylose, een groot compliment dat je er anjers in ziet
De kommen heb ik inderdaad ondersteboven bekleed, daarna omgekeerd, wavy gesneden en verder afgemaakt.
Hahaha
Nou echt goed gelukt hoor die anjers! Snij je de wavy dan ook in het fondant als je hem omgekeerd hebt?
Ps: kom je ook wel eens in het noorden van het land? 
Wat een plaatje...!!!!

wat is die weer prachtig suuz,

Ik zei het al op Cakecentral, maar ik zou hem overal herkennen als de jouwe
Fantastisch weer!!
Dank je wel lieverds!!
Wauwie!! Wat is ie weer PRACHTIG!!!
Als mijn buren gaan verhuizen geef ik je wel een seintje hoor 
Suikertaartjes-Suuz schreef:Die verfrommelde bloempjes zijn gewoon van fondant met tylose, een groot compliment dat je er anjers in ziet
De kommen heb ik inderdaad ondersteboven bekleed, daarna omgekeerd, wavy gesneden en verder afgemaakt.
Hahaha
Nou echt goed gelukt hoor die anjers! Snij je de wavy dan ook in het fondant als je hem omgekeerd hebt?
Ps: kom je ook wel eens in het noorden van het land?
Dank je wel 
Ja ik snij door de fondant heen, maar deze wavy was niet zo extreem, dus ik heb echt maar een klein hoekje eruit gesneden.
Ik kom ook wel eens boven de rivieren ja, waar wil je me hebben?
Oh hoe moet dit goedkomen! Ben net bescheiden met mijn eerste taart begonnen, maar dit is ware kunst! Echt prachtig. En wat ontzettend jammer dat hij niet op plaats van bestemming is gekomen. Ben benieuwd hoe lang je hier mee bezig bent geweest. ik ben nl al 2 dagen bezig met een eenvoudig taartje.
zooooooooooooo mooi.....

Wauw, super mooie taart!
ik wil ook jouw buurvrouw wel worden

Prachtige taart!
erg jammer voor diegene die de taart had besteld,en ook erg jammer voor jou.Al dat werk voor niks eigenlijk.
Maar denk dat de buurvrouw het niet zo erg vond 
die is ook mooi zeg! jammer dat hij de uiteindelijke eind bestemming niet heeft gehaald, maar dat zal de buuf een zorg zijn denk ik. maar ik kan mij voorstellen dat er toch 2 partijen zijn die hier van balen...
Supermooi!
wow.. wat zal jou buurvrouw blij zijn!! wat een prachtige taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winters taartje - Fleur d'hiver