51

Re: Enchanted Castle

Wauw, is ook het enige wat ik uit kan brengen!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

52

WAUWWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een superfabilischtische taart zeg. :D
Geweldig, een hele DIKKE PLUIM. :Y :Y :Y

53

Super gave taart, deze is nu echt zonde om op te eten!! Heb je wel van ieder hoekje en detail een foto gemaakt zodat je nog lang na kunt genieten?? Dat zou ik namelijk wel doen, hier mag je supertrots op zijn!!!

Angelique

54 Laatst bewerkt door Sigrid (19-09-2007 16:45)

.... Sprakeloos! :Y

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

55 Laatst bewerkt door Lonestar (19-09-2007 17:12)

:o :o bedankt voor al jullie complimentjes! Ik zit nu eerlijk gezegd wel een beetje trots achter mijn computer.
De taart was voor 35 personen. Het draaiplateau is inderdaad van Ikea, dus de grootte valt nog wel mee: onderste taart 25 cm, daarop 20 cm, dan 15 cm en het kasteel is 9x7,5 cm. Met de trap en stukjes rond de taart (zoals in het boek) is de taart net iets breder dan het taartkarton van 28 cm geworden. Ik had 'm nog wel van het draaiplateau af kunnen halen, maar ik dacht dat het zo eigenlijk wel handig was.
Het fondant is iets lichtgrijs gekleurd (ala Debbie) en daarna bepoederd met kleurpoeder wat ook wel voor suikerbloemen wordt gebruikt.
En Jozien, de torentjes zijn wel van massief fondant. Misschien niet zo lekker, maar wel de meest praktische methode. Het gras/mos is van groen marsepein bewerkt met een ster-spuitmondje (doet Debbie ook hoor).
Op zich vond ik de hoeveelheid werk nog wel meevallen. Het cake-carving was denk ik de grootste klus. Als de lap fondant er eenmaal opzit hoef je alleen nog maar te dusten, mos en bloemen op te plakken en het kasteel erop te maken. Het is alleen geen taart waarbij je iets kunt voorbereiden (zoals geboetseerde poppetjes) dus werd het (wederom) weer een dag vrij nemen :-)

Groetjes en nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden!

56

Toevallig heb ik gister die taart uitgebreid bekeken van verschillende mensen, wel 15 verschillende gezien, maar ik moet zeggen, deze is de mooiste. :thumb:
Jeetje, deze is gaaaaaaaaf.
Je kleuren zijn fantastisch.
Heel mooi zo met die oploop van taart. Dikke fondant is idd jek.
Deze komt in mijn mapje van favo's.
Meer dan prachtig Jose.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

57

Woooooowwww... wat een SCHITTERENDE taart, Jose!!! :Y
Zo uit een sprookje wegge... uh... lopen gaat zo moeilijk he?
Maar hij is echt helemaal super!!

58

ja wat kan ik hier aan toevoegen???
helemaal niets...

HIJ IS SUPER, GEWELDIG, FANTASTISCH... en ga zo maar door

veel plezier nog vandaag, groetjes Mariëlle

59

Ja wat moet ik nu nog zeggen, MOOI is te simpel SCHITTEREND GEWOON ONWIJS !!!!!!!!!!!! Sprakeloos.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

60

ooooooooooohhhhhhh, mooi hoor!!!! echt net een sprookje.........................................................

gr ciska

61

ondanks dat alles al is gezegt moet ik het ook zeggen.....WAUW
Wat een droom van een taart

62

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOI !!!!

Wat dacht je, laat ik bij het terugkomen op het forum het maar gelijk spectaculair aanpakken ???? Jeetje zeg nou het is je gelukt hoor ! M'n mond hangt nog steeds open :D

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

ZONDEN dat deze taart word opgegeten, het zou verboden moeten worden.
Gewoon geweldig

64

Jeetje zeg! Ik dacht eerst dit kan toch geen echte taart zijn!!!
SUPER gemaakt zeg...... je wordt er echt even stil van en je denkt zou ik dit ooit ook eens kunnen? droomdroomdroom

Groetjes Ciska

65

Ja, hier heb ik dus ook geen woorden voor. Supermooi gedaan. De rest is allemaal al gezegd. Knap gedaan! Groetjes Natasja

66

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUW..meer kan niet zeggen..sprakeloos......

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

67

Prachtig ! Ik vind hem veel mooier gedaan dan die van DB :Y

68

In 1 woord: GEWELDIG!!!!!!!!

69

.............. Met stomheid geslagen!
Wat een schitterend kasteel. Mijn taartjes vallen echt helemaal in het niet.

Echt prachtig!

Groetjes Ingrid

70

It's magic!!!!!!!!!!!!
Gewoon de hele week(of langer) blijven glimmen van trots hoor!!

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

71

... zucht...

Ik vind er alles mooi aan, maar het meest kijk ik naar de 'schaduwkleuren' op de berg van het kasteel. Hoe doe je dat toch?

Groetjes, Katja
Katja's baksels: http://www.katjabakt.mijnalbums.nl/

72

...........................................*sprakeloos* Alles is al gezegd over deze prachtige creatie! Ik kan me er alleen maar bij aansluiten!! :Y

73

jos

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

74

WWOOOWWWIIEE wat een kunstwerk zeg. Toen ik voor het eerst in het boek zag staan dacht ik zoiets lukt toch nooit om te maken.
Maar het lukt wel en zelfs nog mooier :Y :Y :Y

75

Ja hier spuit 11 ;) :-D maar ik wil toch ook echt even reageren.... echt suuuuuupermooi gedaan, en geweldig dat je het met biscuit gemaakt hebt!!! Heerlijk dat je weer terug bent Jos

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"