Re: De bruidstaart voor de film Loft
ik kan me helemaal het trotse gevoel voorstellen... wat een droom zeg... al heb je er hard voor moeten werken!
Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De bruidstaart voor de film Loft
ik kan me helemaal het trotse gevoel voorstellen... wat een droom zeg... al heb je er hard voor moeten werken!
Echt super gaaf en stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Well done!
Ria wat is die ongeloofelijk mooi...maar dat kan ook niet anders hé als jij hem maakt en Fransica de bloemen dan krijg je ...TOPKWALITEIT!!!...

Wauw!! Heel erg gaaf hoor. Daar mag je met recht trots op zijn.
Wat een super mooie taart is het geworden!!!
Gaaf hoor! 
Wauw gaaaaaaaaaaf!
Gaaf! 
tipsytaartje schreef:Ria, wat ontzettend gaaf!! Hij is echt prachtig! leuk dat je die foto's op je website hebt geplaatst
![]()
je kijkt wel angstig naar jeroen hoorNee joh, we moesten 5 minuten gezellig met elkaar praten. terwijl de fotograaf probeerde of er goede foto's te maken waren om dat de belichting nog niet optimaal was. Op dit moment was hij heel serieus en ik dus ook, HAHA
Is deze dan beter?
ja leuk! 
wat een gave taart!!! Geweldige opdracht, een echte beroemde taart!!
Zoooo wat een megataart, gaaf! Wat een werk in zo'n korte tijd en in die hitte. Super!!
wauw wauw wauw! Wat superspannend en dan ook nog van die hete temp.! Pr8ig! Zwaar onder de indruk
Jeetje wat een gevaarte.
Heel mooi gedaan.
Heeel heeel heeeeeeeeel erg mooi... 
erg gaaf 
Wow wat een prachtige taarten!!!!
Echt he le maal geweldig!!!
En wat een super opdracht zeg 
Wat ontzettend gaaf!!! Zowel het project als de taart(en) zelf
. Wat een uitdaging maar wat een super resultaat! 
Wow, wat een project! Je hebt supergaaf werk afgeleverd, chapeau!

Wat een gave opdracht!!
Eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!! Ik moet wel lachen, als echte taartenmaakster kies je de mooiste foto van de taart en kijk je niet naar de serieuze gezichten. Tweede foto is ook gaaaaaaf hoor, maar eens een taartenmaakster altijd een taartenmaakster. De rest is trouwens ook leuk!!!
Heb je de taart al in de film gezien???
Jeetje Ria, Wat een prachtige taart!
En eerlijk gezegd, ze hebben wel absoluut de juiste persoon benaderd voor deze filmtaart! Fantastisch!
Gefeliciteerd met dit grote succes!
Echt een plaatje en wat een superproject!!!Heel erg gaaf!
wat ontzettend gaaf zeg 
Super! Geweldig zeg dat je hiervoor gevraagd bent!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » De bruidstaart voor de film Loft