Re: [WORKSHOPVOORBEELD] Haute Couture Tas
wow net echt! hoe doe je dat toch dat ie nog blijft staan ook ondanks dat ie vrij smal is?
gr lonneke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » [WORKSHOPVOORBEELD] Haute Couture Tas
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wow net echt! hoe doe je dat toch dat ie nog blijft staan ook ondanks dat ie vrij smal is?
gr lonneke
gr lonneke
Nou dat valt best mee Hij is misschien smal, maar ook zwaar. De zwaarste vulling zit onderin, dat zorgt voor een goede basis. De onderkant zit ook met royal icing vastgeplakt aan het kartonnetje, dus hij schuift ook niet meer
Hij is gaaf!!
Wow wat ontzettend mooi gemaakt..tis net echt!!
Hij is Ge-WEL-DIG !!!!!!!!!!
Maar ja, dat wist je na drie blz forum al wel natuurlijk....
dus heeeeeeel klein puntje van "kritiek": de letters lijken wat slordig ten opzichte van deze perfecte tas, misschien volgende keer wat kleiner of toch met een uitstekertje op een embleempje oid ?
Iets origineels kan ik niet meer toevoegen om te vertellen hoe fantastisch je tas eruit ziet. Het is dat de foto op ons taartenforum staat, anders zou je toch zweren, dat ie voor echt was.
Ben helemaal paf
Jeetje wat mooi!!
Eer dat ik dat kan maken..... Ben gewoon jaloers hoor hahaha
Jeetje wat geweldig!
Gewoonweg COOLLLLLL !!!!!!
Heel mooi!
hij lijkt net echt!
wat een geweldige tas, die zal je zo mee willen nemen.
Knap gedaan
Geweldiggggggggggggggggggg mooi!
Hij is Ge-WEL-DIG !!!!!!!!!!
Maar ja, dat wist je na drie blz forum al wel natuurlijk....dus heeeeeeel klein puntje van "kritiek": de letters lijken wat slordig ten opzichte van deze perfecte tas, misschien volgende keer wat kleiner of toch met een uitstekertje op een embleempje oid ?
Ja ik weet het. Die letters waren last minute en had ik helemaal niet moeten doen of goed. Tja dat valt dan op he Zo heb ik voor mezelf een hele lijst met kritiekjes en ik ben heel blij dat jullie die niet allemaaaal zien haha. Maar goed, ik ben zelf altijd het strengst, daar groei je van
Maar daartegenover vind ik het dan ook wel heeel cool dat hij zo goed gelukt is. En dan ben ik best trots. Evenwicht he
En Teetje, elke keer als ik inlog ben ik jaloers...Al die prachten van taarten hier, dus lekker kijken, even groen worden en dan bedenken dat die iemand er vast enorm zijn best voor heeft gedaan. En dan wordt ik vanzelf altijd heel blij voor de makers van die prachtige taarten. En zo mogen we elkaar hopelijk inspireren
Dankjulliewel. Ik ben een blij mens
Wat een TOP taart
Ik maak een diepe buiging voor deze prachttaart!! Klasse!!
Ik heb hem even geupped omdat het een workshopvoorbeeld is geworden! Mijn tas, en ik ook, zijn supertrots natuurlijk Meer info hier:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126519892
Jeeee!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » [WORKSHOPVOORBEELD] Haute Couture Tas