Re: 2 Snowglobes voor een berg Franse kleuters
En ik vind ze allemaal erg leuk (ja inclusief de rode!)...
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 Snowglobes voor een berg Franse kleuters
En ik vind ze allemaal erg leuk (ja inclusief de rode!)...
Bedankt voor jullie leuke reacties
Vanochtend de sneewpopsnowglobe naar de school gebracht. Prachtig om te zien al die kids en ouders met een enorme glimlach om de taart heen.
De pinguinsnowglobe staat nog thuis, mijn tweede zoontje heeft asmatische bronchitis, nu maar hopen dat hij morgen wel naar school kan zodat hij met zijn klasgenootjes zijn taart op kan eten. Woensdag zijn de scholen hier dicht en om de taart nou tot donderdag te bewaren 
Leuk leuk leuk!!!
Ik vind de wit/blauwe het mooist, maar dat komt ook omdat ik niks met rood heb...
Ik ga binnenkort ookproberen een snowglobe te maken, wat ziet het er ongelooflijk leuk uit...
Welke bakvorm gebruik jij voor er onder??
Ik zat te denken aan een ietwat uitvergrote muffin....
Leuk leuk leuk!!!
Ik vind de wit/blauwe het mooist, maar dat komt ook omdat ik niks met rood heb...Ik ga binnenkort ookproberen een snowglobe te maken, wat ziet het er ongelooflijk leuk uit...
Welke bakvorm gebruik jij voor er onder??
Ik zat te denken aan een ietwat uitvergrote muffin....
Dank je wel
Ik gebruik een inox maatbeker van ikea, het enige probleem is dat er een tuutje aan 1 kant zit en dat zie je een beetje terug in de taar
t. Ik heb de snowglobes van biscuit gedaan, wat eigenlijk te fragile is (dat is mijn mening tenminste) misschien beter cake gebruiken en vooral goed stutten 
Dank je wel
![]()
Ik gebruik een inox maatbeker van ikea, het enige probleem is dat er een tuutje aan 1 kant zit en dat zie je een beetje terug in de taart. Ik heb de snowglobes van biscuit gedaan, wat eigenlijk te fragile is (dat is mijn mening tenminste) misschien beter cake gebruiken en vooral goed stutten
Ik dacht ik ga meteen kijken of ie op voorraad is, maar helaas.. ze hebben m niet meer....
Ik ga gewoon iets hoogs zoeken..
Maar biscuitmix is dus geen goed idee begrijp ik.
Cake mix moet ik nog wel hebben gok ik 
Mooi, en mag ik eerlijk zijn? Ik vind de rode het mooiste!
ik ook!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de rode ook wel heel leuk vind maar blauw is toch m'n favo kleur 
Leuke pinguins ook, volgens mij heb jij dezelfde how-to gebruikt als ik vorige week 
Superleuke taarten, blauw is bij mij favoriet, maar ook de rode is heel leuk!
Ik zie overal een bakvorm in, maar aan m'n Ikea-maatbeker had ik nog niet gedacht, goede tip dus.
Beterschap voor je zoontje!
ik hou ook erg van rood voor de kerst, maar ze zijn allemaal erg mooi!!
haha ik vind de rode ook de mooiste ze zijn allemaal beeldig maar de rode vond ik ook het leukste!!!
ze zijn heel mooi, en eerlijk, ik ben ook eerder favoriet van de rode ... ik zou hem zelfs graag opslagen als je het niet erg vindt ...
ze zijn heel mooi, en eerlijk, ik ben ook eerder favoriet van de rode ... ik zou hem zelfs graag opslagen als je het niet erg vindt ...
Natuurlijk mag je hem opslaan 
Hier heb je een how to voor de kerstboom
http://vimeo.com/329899
en de how to van de pinguin
http://vimeo.com/2153021
ik vind ze super,ook de rode.Mag ik proberen om ze na te maken.
Wat een leuke taarten heb je ervan gemaakt!!!
Die rode had van mij best mogen blijven bestaan, ook ik vind dat de leukste! 
superbes tous les 3 ma poulettes
le rouge ètait aussi très beau 
Ik ga ook voor de rode 
Super allemaal maar de rode vind ik ook het mooist 
Geweldig
, bedankt voor de link naar de How-to's.
Mooie taartjes hoor! Heel mooi gedaan! Ze blijven leuk he die snowglobes! Enne ik ga ook voor rood!
ik vind de rode ook super!
mag ik vragen hoe je de kerstmuts op de globe heb gemaakt?
Zonde hoor!!!
ik vind de rode juist heel erg mooi!!! 
jeetje wat mooi
ik vind de rode ook super!
mag ik vragen hoe je de kerstmuts op de globe heb gemaakt?
Dank je wel voor je reactie
Ik heb de howto van de globes bij "Het Bonte taartje" besteld, ik denk niet dat zij het echt leuk zullen vinden als ik verschillende technieken op het forum uitleg.
Ik hoop dat je dat begrijpt
http://www.hetbontetaartje.nl/page3.php
Femke
prachtig!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2 Snowglobes voor een berg Franse kleuters