Re: Dit vond ik een uitdaging,
Super!
En dat gezicht van de bruid... geweldig!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vond ik een uitdaging,
Super!
En dat gezicht van de bruid... geweldig!!!
geen woordenvoor, zo mooi. en zo mooi strak !
Echt een PRACHTIGE taart 
Wat een prachtige taart!!!
En die foto echt geweldig!
Wat ben jij toch talentvol 
Wow wat een prachtige taart! Helemaal top die calla's!
Hij is echt heel erg mooi! 
Ik ben onder de indruk. Zo mooi gedaan met die Calla's. Een schitterende bruidstaart!
Prachtig !
De foto met de bruid is wel heel erg leuk.
Je taart ziet er super uit !!
echt fantastisch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Héél mooi en superfoto met de bruid! Haar blijdschap straalt ervanaf!
Whaaaaaaaaaaa, die lach, en die ogen van de bruid! Heb een glimlach van oor tot oor! Ik vind het een onbetaalbare foto hoor!! GEWELDIG!!!
Owja, en je taart hihi. Ik vind hem echt PRACHTIG! Rete strak, en dan je Calla's..................MIJN COM-PLI-MEN-TEN!!!!!!
Nou, je kan zien dat de bruid in haar nopjes is en jullie daardoor ook!!!
Echt prachtig gedaan. Ik vind vierkanten taarten strak maken altijd al een kunst apart, maar met deze prachtige bloemen erop is tie gewoon geweldig.
Ik doe het je niet na! Super mooi!!
deze is echt top! Wat een prachtige taart om te zien, jij maakt taarten waar ik echt fan van ben! Zo strak, modern en vol liefde gemaakt, dat straalt van iedere taart af. Tjeee mag ik eens een workshop bij je komen volgen?
Een geweldig mooie taart
En de reactie van de bruid is prachtig te zien op de foto! Daar doe je het toch voor.
Pff alles is hiervoor al gezegd. Ik kan me alleen maar aansluiten! TOPTAART

Prachtig!!!
Oh Caroline hij is geweldig prachtig. Die bloemen!!!
En die foto van de bruid is net zo geweldig, wat vreselijk leuk! (ook voo rjou om te zien, denk ik?!)
Prachtig zeg, en wat ontzettend leuk; die foto met die stralende bruid!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vond ik een uitdaging,