Re: klassieke (sneeuw) witte bruidstaart
Poepie chique!
Mag aankomende week ook aan de slag voor een vriendin en kan deze mooi als inspiratie gebruiken
Sil
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » klassieke (sneeuw) witte bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Poepie chique!
Mag aankomende week ook aan de slag voor een vriendin en kan deze mooi als inspiratie gebruiken
Sil
Heel erg mooi. Dat helemaal witte heeft wel iets.
very very nice bravo
geweldige taart, heel erg mooi!
Wauwie!! Mooi zo strak in het wit!
prachtig
schitterend!
mag ik aljeblieffttttttttt please please please weten welke vlinders dat zijn en of ze moeilijk te maken zijn??? ik wil al heeel lang een mooie vlinder uitsteker en ze zitten meestal v-rond de 18euro en dan twijfel ik weer ... omat ik niet weet of ze mooi zijn en goed lukken.. aja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooie taart!
Wow!!!!!!!!!!!!! Echt mooi!!
Nice!
Prachtig! Ik hou wel van al dat wit!!
mag ik aljeblieffttttttttt please please please weten welke vlinders dat zijn en of ze moeilijk te maken zijn??? ik wil al heeel lang een mooie vlinder uitsteker en ze zitten meestal v-rond de 18euro en dan twijfel ik weer ... omat ik niet weet of ze mooi zijn en goed lukken.. aja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg mooie taart!
Deze hier zijn de patchworkcutters van Marion Frost, de grootste uitvoering, niet duur in de webshop vind ik... en werken goed met mexican paste of pastillage, wel je cutter eerst goed insmeren (niet heel dik) met crisco en goed laten drogen op een papiertje datje in een V vorm hebt gevouwen. maak er wel een paar extra want ze zijn erg breekbaar...
Dat goed lukken is vaak een kwestie van op tijd beginnen en oefenen... maar niet met marsepein gebruiken dus!!!!
succes@
Wauwie! Elegant hoor!
Prachtig zo'n witte bruidstaart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » klassieke (sneeuw) witte bruidstaart