Re: Een winterse bruidstaart.....
Heel mooi! Hou niet van die engelse stijl, maar je hebt het allemaal in een modern jasje gegoten!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een winterse bruidstaart.....
Heel mooi! Hou niet van die engelse stijl, maar je hebt het allemaal in een modern jasje gegoten!
Wat een prachtige taart.
pr8ig eindstuk. Heel mooi gespoten. Vind de blauwe kleur ook erg mooi! Wat mij betreft ben jij met vlag en wimpel geslaagd
Ha, ha. Gelukkig was dat ook het geval!!
heel mooi maar wat een werk, ik zou hem niet durven vervoeren denk ik
Dat was ook heel spannend. Ik moest een uur in de auto en durfde de kofferbak bijna niet open te doen
Hij ziet er echt heel erg mooi uit!
Het lijkt me ook echt leuk om PME cursus(?) te volgen, maar ik vraag me af of je de echt gebruik gaat maken van de technieken die je leert. De echte Engelse stijl is namelijk niet helemaal mijn ding, maar deze van jou vind ik prachtig!
Denk jij dat je echt vaak gebruik zult maken van wat je geleerd hebt?
Hoi Iris,
Die Engelse stijl is ook niet mijn ding maar het gaat om de technieken. Bij Lies in Houten krijg je alle vrijheid om met de technieken te doen wat je wil en zij stimuleert je om je eigen fantasie te gebruiken. Ik heb ook wel eens gehoord dat je bij anderen het cursuboek moet volgen Dat zou niets voor mij zijn....
Ik kan je de PME zeker aanraden als je meer wil met taarten. Denk je gewoon een soort workshop te volgen dan is het pittig vanwege het huiswerk dat je krijgt. Gemiddeld ben je aan de cursus aan huiswerk snel; zo'n 15 uur per week kwijt.
Ik merk wel dat ik anders naar taarten ben gaan kijken en minder snel een uitdaging uit de weg ga omdat je meer basiskennis hebt.
Succes met je overweging!
Wat een geweldige taart! Die kleur blauw - wauw! En lekker strakke decaratie, echt helemaal top!
En hét bewijs dat die 'antieke' technieken een heel moderne taart kunnen opleveren!! Toch maar weer eens gaan oefenen...
Dank je wel. Dat was ook precies mijn bedoeling! Ennuh, van Lies moesten we inderdaad blijven oefenen omdat je je vaardigheden anders snel kwijt raakt Heb nog spierpijn en kramp in mijn handen
Erg mooi zo die verschillende technieken in jouw stijl!!
wow, wow, wow, wow
wat knap gedaan
Dank je wel voor je antwoord!
Wat een gewéldig mooie taart! Meis wat heb je dat fantastisch gedaan. En hij past zo goed bij het Nederlandse sneeuwlandschap van nu..ik ben er helemaal weg van!
Wauw wat een werk moet dat geweest zijn ... hij is prachtig !!
erg kunstig gemaakt met al die verschillende technieken!!
Deze is echt mooi zeg, super
Wat een geweldig mooi examenstuk...helemaal top!
nice
o anneke hij is echt weer gewelig gworden hoor echt joustijl ja ik ben benieuwd in maart zullen we een mdern bloemmetje maken inplaats suffig tot snel weer
Prachtig, en ook mooi op de foto gezet.. Ik vind trouwens dat ie ook wel als zomerse bruidstaart door kan gaan! En hoe smaakte ie?
Erg mooi
Dat heeft vast erg veel tijd gekost.
Wow waar is dat respect knopje
Super gedaan!!!
Anneke, wat een prachtige taart. Geweldig! En inderdaad lekker jouw stijl en helemaal niet antiek! Ben er helemaal weg van!
wat een plaatje heel mooi
wat een plaatje heel mooi
oeps nu staat er 2 keer foutje!!
heel erg mooi! en wat leuk zo al die verschillende technieken! superproject!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Een winterse bruidstaart.....