26

Re: Tinkerbel voor Britt

erg mooi geworden wat een geduld moet daar in zitten

groetjes manon

27

Re: Tinkerbel voor Britt

Wat een mooie taart! Vind hem echt geweldig!

marleen

28 Laatst bewerkt door tom poes (14-09-2007 16:15)

Re: Tinkerbel voor Britt

Niet zo mopperen.... ook de oogjes zijn prachtig! Hele goeie taart! Je vleugeltjes zijn ook zo goed zo!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

29

Re: Tinkerbel voor Britt

Ze is in 1 woord: Prachtig!!! Ik vind haar gezichtje heel mooi gelukt en die vleugels...schitterend!

30

Re: Tinkerbel voor Britt

Koenie schreef:

Prachtig, superprachtig zelfs... wat heb je dat mooi gemaakt zeg...

Ik vind het ook heel mooi om te zien hoe de letters van Britt's naam in de taart lijken te vallen...

Wat zit er in de paarse cake voor een vulling???

Ik heb er abrikozen jam ingedaan en botercreme ook op kleur gemaakt. Heb helaas nog geen foto's daarvan. Paarse binnenkant, gele abr. jam en groene bcreme.
:+ Monique

31

Re: Tinkerbel voor Britt

slankesas schreef:

wat een onwijs leuke tinkelbell...he gezichtje is helemaal goed.....hoe heb je de vleugeltjes gedaan..is dat glitter..????..ik begrijp wel dat er eerst om tinkel heen gesneden moest worden...complimente...

Ik heb in de webshop sparkle powder van SK gekocht. Is hier speciaal voor. Droog aangebracht met een penseeltje.Kan er ook een verfje van maken met alcohol maar heb dat nog niet geprobeerd.
Voorzichtig te werk gaan en niet niezen ofzo want dan zit echt ALLES onder! Hahaha! Geintje. Wel heel voorzichtig te werk gaan want het stuift ontzettend en dan komt het op plaatsen waar je het nou net niet wil hebben.
:+ Monique