Re: Bruidstaart met veel kleur en bruidspaartje!
super!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met veel kleur en bruidspaartje!
super!
super strak, super mooi, super gaaf!!!
Kei mooi GE-WEL-DIG
Wauw zeg, wat mooi!!!!
Heel leuk!!
plaatje!
Wat een heerlijk vrolijke taart. Mooi gedaan, je bruidspaartje is ook helemaal leuk!
Vrolijke bruidstaart en een geweldig bruidspaartje!
Zeker iets om trots op te zijn!
Als je hier niet vrolijk van wordt,dan weet ik het niet meer.
Wat een plaatje om te zien.
Strak, mooie kleurtjes, toppie topper!
Schitterend!! Echt helemaal geweldig! Prachtige vrolijke en strakke bruidstaart en het paartje is ook schitterend! Wat een mooie jurk heeft ze
Heel erg mooi!
PRACHTIG!
Hoe word dit nu vervoerd?
Ik vind hem super!!!!!!!!!!!!!!
PRACHTIG!
Hoe word dit nu vervoerd?
Ik vervoer eigenlijk al mijn taarten al gestapeld. Het bruidspaartje heb ik er op locatie nog even opgezet.
Pffffffffffffffffffffffffffffffff..................................
Krijg net te horen dat ze tijdens het snijden van de taart de bruid gespiest hebben.... Dat doe je toch niet??
De locatie heeft de bruidstaart aangesneden en ik had ze nog wel een dummie afgegeven om het bruidspaartje op te zetten voor het bruidspaar om te bewaren...
Wat een @#$%! bediening, dat vond ik gisteren al want er kon niet eens een "bedankt" of een "doei" vanaf..
Wat een prutsers zeg!
Nou ja, ik vind de taart iig helemaal super! Mooi strak, leuk ontwerp en de CC zijn ook helemaal leuk!!
Wat een geweldig mooie taart!! Complimenten
Wat een prutsers zeg!
Ja, kreeg een mailtje van de bruid dat ze het ook wel balen vond, ze hadden al een stolp gekocht om het paartje onder te zetten
Het is alleen dat ik geen extra 4 uur nu heb om een nieuwe voor ze te maken..
Maarja dat krijg je dus als de bediening niet naar instructies wil luisteren volgende keer houd ik voet bij stuk en loop ik er niet bij weg als ze niet willen luisteren..
Mooi gemaakt!!! Een vrolijke stapel!
Goh strak hoor. Mooie kleuren en ontwerp super. Wat een flut bediening
o, ik zie dat ik hier nog niet op had gereageerd! Ik vind hem prachtig! mooi strak, leuke kleuren
In een woord PRACHTIG Etty
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met veel kleur en bruidspaartje!