26

Re: Kerstkaarsje

Wat een leuk taartje!

27

wow wat is ie leuk zeg!!
dit is echt een heel leuk idee!!
mooi gedaan!!

28

mooi gedaan. heb het taartje ook bij mijn favo en nog eens te maken taarten staan

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

29

Prachtig!

30

Mooi hoor maar hoe heb je het gedaan met het waxinelichtje als ik vragen mag???

Suus4 schreef:

Mooi hoor maar hoe heb je het gedaan met het waxinelichtje als ik vragen mag???

Dank je wel!!
Ik heb een klein rondje uit de bovenkant van het taartje gesneden, en het kaarsje erin gedaan...hoe bij het uitsnijden wel rekening met de dikte van de marsepein die er nog bij komt.

32

ga hem zelf ook opslaan zo schattig, en door jou heel mooi gemaakt

33

Gaaf zeg! Echt leuk! (had toevallig een zelfde soort taartje opgeslagen paar dagen terug van Cake Central :D)

34

super!  :Y

N-Joy Cakes

35

enorm leuk gedaan!  *D

36

Wat ik me nou afvraag... wordt dat kaarsje niet veel te warm (dat de taart smelt)??

37

super leuk!!!!!

Liefs, Zanoni

38

Madame Gâteau schreef:

Hallo allemaal,

vanmiddag was ik druk naar inspiratie aan het zoeken op cakecentrale voor een kerststapel die ik voor eind december heb staan. Na 100 pagina's bekeken te hebben had ik al 1 taart opgeslagen en wat zag ik later, was het een kerststapel van "Het Bonte Taartje"  :lol:  :lol:

Vervolgens ben ik nog een taartje tegengekomen die me wel leuk leek voor boven op mij kerststapel :Y
Ik heb hem vanavond even snel uitgeprobeert gewoon voor ons thuis.
Zijn de kids ook weer blij dat ze een taartje mogen eten, het wordt wel een klein stukje wat het is maar een 10cm taartje.

Nou hier de foto.

http://www.monalbum.fr/Foto-LG47ZCU7.jpg

Bedankt voor het kijken en voor de tips

Hahahahaha, lees het nu pas!!
Je kaarsje is leuk geworden!!!  :thumb:

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

39 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (13-12-2010 18:20)

severn schreef:
Madame Gâteau schreef:

Hallo allemaal,

vanmiddag was ik druk naar inspiratie aan het zoeken op cakecentrale voor een kerststapel die ik voor eind december heb staan. Na 100 pagina's bekeken te hebben had ik al 1 taart opgeslagen en wat zag ik later, was het een kerststapel van "Het Bonte Taartje"  :lol:  :lol:

Vervolgens ben ik nog een taartje tegengekomen die me wel leuk leek voor boven op mij kerststapel :Y
Ik heb hem vanavond even snel uitgeprobeert gewoon voor ons thuis.
Zijn de kids ook weer blij dat ze een taartje mogen eten, het wordt wel een klein stukje wat het is maar een 10cm taartje.

Nou hier de foto.

http://www.monalbum.fr/Foto-LG47ZCU7.jpg

Bedankt voor het kijken en voor de tips

Hahahahaha, lees het nu pas!!
Je kaarsje is leuk geworden!!!  :thumb:

Dank je wel, deze kaars is van Lilo van het forum dat wist ik dus ook niet :)

En van de week precies het zelfde, ik was op zoek naar een Hello Kitty stapel, ik had er eentje opgeslagen en die was van onze Bommeltje :lol:

40

superleuk!