Re: Bruidstaart in 1001 nacht stijl
Wat een super taart!!!!
Heb je ook foto's vanaf de zijkant? Ben errug benieuwd hoe alles eruit ziet (vooral de trap).
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart in 1001 nacht stijl
Wat een super taart!!!!
Heb je ook foto's vanaf de zijkant? Ben errug benieuwd hoe alles eruit ziet (vooral de trap).
Hier zijn geen woorden voor...
Wat een SUPER MOOIE TAART!!!
Heel gaaf gedaan!
Applaus voor jezelf
Groetjes Marisca
Hoe krijg je het voor elkaar.......
Wat een schitterende taart! Zit me helemaal af te vragen hoe je die trap zo hebt gekregen.
Wooowwww, die is echt vettttt mooiiii !!!!!
Super mooi zeg! Zou zo bijna weer willen trouwen
Gewoon prachtig!!!!
Wauw echt te gek
O, geweldig!!
![]()
Jij kan ook alles he??
Ja dat is echt niet normaal WOW als ik de naam zie moet ik gewoon meteen kijken en het is altijd een "WOW" effect
Erg mooi !!
taartenprinsesje schreef:O, geweldig!!
![]()
Jij kan ook alles he??
Ja dat is echt niet normaal WOW als ik de naam zie moet ik gewoon meteen kijken en het is altijd een "WOW" effect
Hoe krijg je het voor elkaar.......
Wat een schitterende taart! Zit me helemaal af te vragen hoe je die trap zo hebt gekregen.
Oorspronkelijk was 't de bedoeling deze van cake te maken, maar die was ik dus vergeten te halen. En dus ben ik op zoek gegaan naar een alternatief en heb ik uiteindelijk een foampad aan gort gesneden en daarmee een trapje gestapeld.
@ Annekehill -> Helaas, geen foto van de zijkant. Daar heb ik helemaal niet aan gedacht.
ohhh , wat een gave taart !! prachtig !!
Geweldig!!!
Zeer fraaie kleuren.. die Loper is helemaal
Petje af!!
WAUW!!! Hij is echt prachtig!!!
wat is hij supermooi zeg.... applaus!!!!
Wat gaaf zeg!! Dit is echt een super mooie taart
Wow...wat gaaf!
Echt geweldig mooi!
Hij is prachtig! Zeer mooi uitgevoerd.
En ik heb de uitstekers die jij bij had op de beurs, die pwc nu ook eindelijk binnen, was nog een hele klus om ze te pakken te krijgen.
Wauw die is gaaf zeg!! Waar heb je die gouden bollen van gemaakt?
WAOWWWWW BEAUTIFUL
Sprookjesachtig prachtig!
Wauw die is gaaf zeg!! Waar heb je die gouden bollen van gemaakt?
van piepschuim
Heel erg super fantastisch!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart in 1001 nacht stijl