Re: Trotse Tante!!!!
Dankjewel!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Trotse Tante!!!!
Dankjewel!!
Prachtig zeg!!
En gefeliciteerd met je nichtje, mooie naam heeft ze gekregen
Een ontzettend gave taart!
Van harte met je 2de nichtje
Prachtig en gefeliciteerd! Mijn dochtertje heeft Amée als tweede naam dus ik vind Amé ook prachtig!
van harte met je nieuwe nichtje! Wat een prachtige taart heb je gemaakt! Heb je hem echt ingesneden of schuin op elkaar gezet?
wauw, wat een supermooie taart! en natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje
van harte met je nieuwe nichtje! Wat een prachtige taart heb je gemaakt! Heb je hem echt ingesneden of schuin op elkaar gezet?
Ik heb de taarten 1 keer doormidden gesneden en daarna schuin op elkaar gezet, om daarna weer in te snijden voor het stapelen vond ik zonde van die lekkere mud cake
echt een mooie combi!!
Heeeeeel erg mooi! En gefeliciteerd natuurlijk!
hele mooie taart, maar wat nog veel belangrijker is, Heb jij een recept voor die chocolate mud cake voor mij en vul je dan ook nog of laat hem helemaal puur mud cake zijn??
En van harte natuurlijk met je nieuwe nichtje, die boft maar met zo een tante
Van harte gefeliciteerd met het kleine wondertje Hele gave taart!
Dat is echt grappig, had nog niet eerder van de naam gehoord en dit is nu al de 2e keer in 2 weken dat ik hem voorbij zie komen
Prachtig taartje zeg!!!
hele mooie taart, maar wat nog veel belangrijker is, Heb jij een recept voor die chocolate mud cake voor mij en vul je dan ook nog of laat hem helemaal puur mud cake zijn??
Hey,
Ik heb dit recept gevolgd: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=36798
Heel lekker en heeeeeel zwaar
Wauw, super mooi! En lijkt me ook erg lekker! En natuurlijk GEFELICITEERD!!
Hij is supermooi ! En van harte gefeliciteerd met je nichtje ! Welke kleur is het nu precies? En de gedachte dat dit 3 lagen chocolate mud cake is .... jammie !!!!
Hij is supermooi ! En van harte gefeliciteerd met je nichtje ! Welke kleur is het nu precies? En de gedachte dat dit 3 lagen chocolate mud cake is .... jammie !!!!
Ja moeilijk te omschrijven, in het echt was ie ietsje lichter.. Zwart wel zwart natuurlijk en de glitters duidelijk te zien.
Het roze was ietsje lichter
Wat een gave stapel! En gefeliciteerd met je nichtje. Mooie naam heeft ze gekregen!
mooi, leuke kleurencombinatie!
Van harte gefeliciteerd en wat een mooi welkom......
Wat zijn die taarten van jou toch stuk voor stuk plaatjes!
Ik snap al die reactie's van de americans wel hoor!
Vind hem zelf alleen wel iets te donker voor een geboortetaart, maar dat komt misschien omdat ik een mams ben die haar dochter de eerste maanden bijna alleen maar in zacht roze stopte... Maar das een persoonlijk iets natuurlijk.
prachtig gemaakt
nog van harte gefeliciteerd met je nichtje
Van harte gefeliciteerd met je nichtje.
Prachtige taart, super kleuren
susy schreef:hele mooie taart, maar wat nog veel belangrijker is, Heb jij een recept voor die chocolate mud cake voor mij en vul je dan ook nog of laat hem helemaal puur mud cake zijn??
Hey,
Ik heb dit recept gevolgd: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=36798
Heel lekker en heeeeeel zwaar
Heel erg bedankt voor het recept , ik had nog gezocht met de zoekfunctie of het recept hier op de site stond, dat heb ik dus niet zo goed gedaan
Had jij hem nog gevuld???
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Trotse Tante!!!!