Re: kettingtaartje 167 een piepklein stapeltje
Oooooooo, wat mooooooi!! Super! Ook ik ben heel benieuwd naar de bloemen, maar ook vooral naar die randjes op de zijkant! Hoe doe je dat in vredesnaam?? Geweldig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » kettingtaartje 167 een piepklein stapeltje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oooooooo, wat mooooooi!! Super! Ook ik ben heel benieuwd naar de bloemen, maar ook vooral naar die randjes op de zijkant! Hoe doe je dat in vredesnaam?? Geweldig!!
die randjes zijn gewoon losse dunne stroken, aan 1 kant nog iets meer afgeplat en een beetje opengewerkt. is niet heel moeilijk, maar wel een leuk resultaat
heel mooi en echt een lieve
ahaaaaaa! Wat slim zeg! Het lijken net vouwen in de fondant, heel leuk gedaan!
Wat een geweldig mooie taart! Mag ik je vragen welke uitstekers je hebt gebruikt? Of zijn het geen uitstekers? Kan je een beetje omschrijven hoe je ze maakt? (ik ben een beginner:))
GAAF! Heel eg mooi
Wat een geweldig mooie taart! Mag ik je vragen welke uitstekers je hebt gebruikt? Of zijn het geen uitstekers? Kan je een beetje omschrijven hoe je ze maakt? (ik ben een beginner:))
de grote rondom zijn van jem
Prachtig...heel erg mooi
i looooooove
Heel schattig, erg mooi!
het is een heel lief taartje geworden!
dit is echt een plaatje weer!
Weer een plaatje.
Wat een schatje!
Lief stapeltje, mooie bloemen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » kettingtaartje 167 een piepklein stapeltje