Re: Hoera 3x goud in Birmingham
Dit is gewoon superverdiend! Gefeliciteerd!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hoera 3x goud in Birmingham
Dit is gewoon superverdiend! Gefeliciteerd!!!
![]()
Zo ONGELOFELIJK mooi!!!
Wauw......
WAUW...jij kunt echt toveren met je handen...ongelofelijk! Gefeliciteerd, een terechte winnaar!
wauw, gewoon prachtig. Een heel dikke proficiat met de prijzen. Je hebt ze verdient.
o, wat ongelofelijk mooi.
je kunt je bijna niet voorstellen dat dit suikerwerk is!
Gefeliciteerd!
WAUW -WAUW - WAUW ! ben er stil van !
van harte !
het is stil aan de overkant
helemaal geweldig
gefeliciteerd
Wel verdiend
stuk voor stuk een masterpiece !!
gefeliciteerd, heel erg knap
pfff...... niet normaal meer hoe geweldig jou werk is !!

Jeetje wat knap zeg, wow, supergefeliciteerd!
![]()
Oh my god wat prachtig allemaal!! Niet te geloven zo mooi. Wat een talent! Proficiat met je prijzen, meer dan verdiend!
Echt práchtig weer Annelies, helemaal terecht verdiend!!!!
Je gaat steeds mooiere gezchtjes maken zeg! Zijn die helemaal met de hand gemaakt? Die mondjes ook en die oogjes zo sprekend...zucht...práchtig...

ik snap hier echt helemaal niets van! Dit zou van suiker gemaakt zijn? Hoe dan toch???? En hoelang doe je daar dan wel niet over???
Superknap hoor, niet te bevatten. Gefeliciteerd 
Annelies,
Je bent echt mijn favoriet.. hoop ooit ook zo goed te worden, maar dan moet ik nog wel heel veel ervaring opdoen
Echt zo onwijs gaaf!!!
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!!!
Ook hier wil ik je nogmaals van harte feliciteren met deze geweldige prijzen.
Echt je bent een kunstenares en ik kan en wil nog zoveel van je leren. Als ik al zie hoe ik ben gegroeid in mijn technieken dankzij jouw lessen. Echt top gewoon! Je mag dan een oudere dame zijn maar wel een top dame met een geweldig karakter en vermogen om goed les te geven. Ga zo door en laat ons blijven genieten van jouw kunstwerken.
Van harte gefeliciteerd met je prijzen.
ziet er echt prachtig uit !!
(en dan zit ik gisteren alleen al te klooien met een strik
)
Annelies gefeliciteerd!!! Ik had de poppetjes in Birmingham gezien en dacht, dit moet van Annelies zijn!! en ja, hoor!! Geweldig!!
A B S O L U U T G E W E L D I G!!!!![]()
Van harte gefeliciteerd, je hebt het dubbel en dwars verdiend!!!
Zucht, dat iemand zoiets moois kan maken.....!
Jemig wat mooi zeg. Moeilijk te geloven dat het taart is zo mooi!! Gefeliciteerd met de behaalde resultaten!
gefeliciteerd met je prijzen
je poppetjes zijn prachtig net of ze zo kunnen gaan bewegen prachtig
Waanzinnig!!!!
Van harte gefeliciteerd!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hoera 3x goud in Birmingham