26

Re: ikea-bakblik eens uitgeprobeerd

Mooie taart hoor! :Y
Die vorm wil ik ook graag hebben...maar in Haarlem is het vak al een tijdje leeg! :|
Als hij er weer is dan neem ik hem zeker mee!! :Y

27

NiQ schreef:

Net ook deze vorm gebruikt en ik haalde er 8 hollandse stukken uit!

Dat is helemaal super! Ja, ik had hem weggegeven dus had nog niet goed ingeschat hoeveel het er zouden worden.

Wat leuk overigens dat is een aantal mensen enthousiast heb gemaakt over de ikea vorm!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

28

Ik had al 2 keer in die vorm gebakken maar smeerde denk ik te dik af waardoor je die "wave" na het bekleden niet goed zag en na jou taartje dacht ik ik ga het gewoon weer proberen en nu zag het er al een stuk beter uit hahahaha

N-Joy Cakes

29

Ik had al 2 keer in die vorm gebakken maar smeerde denk ik te dik af waardoor je die "wave" na het bekleden niet goed zag en na jou taartje dacht ik ik ga het gewoon weer proberen en nu zag het er al een stuk beter uit hahahaha

N-Joy Cakes

30

N-Joy Cakes

31

N-Joy Cakes

32 Laatst bewerkt door NiQ (12-11-2010 13:56)

Haha als je nou mijn berichtje nog over het hoofd zie weet ik het ook niet meer hahaha

N-Joy Cakes

33

gave vorm, dat wordt op naar ikea.

je taart verder vindt ik ook waanzinnig

34

NiQ schreef:

Haha als je nou mijn berichtje nog over het hoofd zie weet ik het ook niet meer hahaha

:lol:  :lol:  :lol:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

35

Die is leuk! die vorm wil ik ook!!