Re: Winnaar!!!!!!!!! Birmingham!!!!!!
Geweldig mooi, van harte gefeliciteerd. 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnaar!!!!!!!!! Birmingham!!!!!!
Geweldig mooi, van harte gefeliciteerd. 
In 1 woord- WAUW.
Een verdiende winnaar,
Groetjes Bianca Wolst
wat ontzettend mooi!!!!
Van harte gefeliciteerd met je prijs en terecht dat je trots bent.
Gefeliciteerd !!!Terecht gewonnen !Ziet er prachtig uit!!!
Echt geweldig
Gefeliciteerd
Ria gefeliciteerd,
ik snap niet dat ik deze niet gezien heb.
groet Bart.
Jeetje zeg wat ongelooflijk stoer....gewoon GOUD in Birmingham!!!
Fantastisch zeg wat zal jij hebben lopen glunderen...je geeft vast nog steeds licht van trots!
Heel erg gefeliciteerd, jij bent een terechte winnaar!
hoewel dit niet mijn smaak is vind ik het een supergave en geweldige mooie taart, heel mooi uitgevoerd en zoveel mooie details die steeds weer ontdekt worden! een terechte en zeer zeker goed verdiende 1e plaats!!! 
Wat een geweldige taart. Prachtige rozen!! Ook op de detailfoto's zien ze er perfect uit. Gefeliciteerd met deze prestatie!
femmie schreef:wauw, gefeliciteerd, wat ik me afvraag is hoe je zo'n taart nu in Birmingham gekregen hebt? in delen en daar opgebouwd?
lijkt me super eng, dat er wat stuk gaat!het is echt een plaatje!!prachte de board waar het op staat en de randen van de eerste taart, schitterend..!!!!
In zijn geheel zoals je hem op de foto ziet,zo is hij ook naar Birmingham gegaan.
Dus niet in delen, en niet opgebouwd,maar zo uit de doos op de tafel.
wauw, dat lijkt me super eng!!!
het is echt een plaatje!
Prachtig gemaakt!!!! (niet mijn smaak...maar dat doet er niet toe!!!) Gefelicitaart!!!!

Prachtig...wat mooi!!
Wowerderwow!
Wauw!!! Hij is echt super mooi! Gefeliciteerd 
wat een plaaaatje!!
Prachtig Ria, echt verdiend!
Wauw, Ria, wat een plaatje en super gefeliciteerd!!!!!!
Wat een überchique bruidstaart! Een terechte winnaar!
Gefeliciteerd! Echt een plaatje! Prachtig!
Terechte winnnaar!!! PRACHTIG!!!!!!
sandravos schreef:G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D ! ! ! ! ! ! ! Maar dat heb ik in b al 10x tegen je gezegd!!
Groetjes Sandra
Hoi Sandra
Dank je, en jij ook volgend jaar weer mee he , met een taart!!!!!!!!!
Hoi Ria,
Ik ga volgend jaar denk ik wel weer mee, ik vond het zo ontzettend gezellig ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad!! Maar met een taart... 
ria123 schreef:sandravos schreef:G*E*F*E*L*I*C*I*T*E*E*R*D ! ! ! ! ! ! ! Maar dat heb ik in b al 10x tegen je gezegd!!
Groetjes Sandra
Hoi Sandra
Dank je, en jij ook volgend jaar weer mee he , met een taart!!!!!!!!!
Hoi Ria,
Ik ga volgend jaar denk ik wel weer mee, ik vond het zo ontzettend gezellig ik heb het echt heel erg naar mijn zin gehad!! Maar met een taart...

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Winnaar!!!!!!!!! Birmingham!!!!!!