Re: Koffer met krokodil
Jeeeeeeeeetje Lara... ik zit hier met mijn neus tegen het beeldscherm... die koffer is n
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koffer met krokodil
Jeeeeeeeeetje Lara... ik zit hier met mijn neus tegen het beeldscherm... die koffer is n
Hij is weer super Lara, die krokodil ook! Hoe maak je hem zo met die kleuren?
Helemaal te gek zeg. Niet van echt te onderscheiden.
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
SUPER !!!!!!! Geen andere woorden voor !
Dacht ik toch echt even dat het een echte koffer was. Zover ben ik nog laaaaaaaaaang niet. Ik vind het echt een kunstwerk.
Gr. Fatima
whoo super mooihhhhhhh! gemaakt zeg, echt zonde om op te eten....
Nee joh!! De koffer is toch niet echt!!! Kan niet!!! Of toch wel... HÉÉÉÉÉÉÉÉL GAAF !!
Hoi Lara,
Wat weer een TOP taart je (jullie) hebben de laatste tijd wel een enorme hoge productie (van hoog niveau :-D). Je kunt echt zien dat jullie er veel plezier aan beleven. Geweldig idee en uitvoering 10!
Lara super mooi gedaan weer!!
Ik zou de koffer zo oppakken en op vakantie gaan.
Wat kan ik nog meer zeggen......alle complimenten zijn al gegeven en stuk voor stuk errug waar, een pracht creatie!!! Ik ben ook heel benieuwd hoe je die mooie kleuren hebt gedaan....tipje????
SUPERGEWELDIGFANTASTISCH!!!
Zijn er nog meer superlatieven die ik kan gebruiken?
Hij is AF!!
gewoon prachtig!! net echt, echt geweldig, schitterend!!
Ooooh, wauw zeg!!!
Hij is PRACHTIG!!!
Inderdaad is ie net echt!
Wauw! Echt geweldig! Deze taart komt ook weer bij mijn favorieten te staan!!
Wauw echt prachtig, die koffer lijkt net echt leer!! Super mooi gemaakt! De krokodil is ook echt gaaf!
Super gedaan!!!
Bedankt allemaal weer voor alle (lovende ) reacties!! Jay en ook Kiran waren errug tevreden met hun taart, Kiran wilde de krok mee naar bed , later toch maar een hap ervan genomen :-D
De krokodil heb ik geschilderd met SK holy ivy (dat donkergroene), gewoon een beetje deppende schilderen (kloddertje hier, kloddertje daar ), daarna nog een paar plaatsen wat extra schilderen, de stekels heb ik het donkerst gemaakt, gaat eigenlijk vanzelf en is superleuk, het wordt zo een echte krok Z'n snoet heb ik een beetje oranje gedust met SK oranje poeder.
De koffer is chestnut (veeeel) met bullrush, gewoon al een paar dagen van te voren kleuren en dan kleurt het heel mooi door (had er eerst ook een hard hoofd in maar het werd echt goed ), dat het leer lijkt komt gewoon door de fotoflits denk ik :-D maar gelukkig was het in het echt ook mooi (ja een tevreden wijfie (h
Heb juist gereageerd op je fifi-taart, en nu kom je weer met zoiets!
Wat moet ik nu nog zeggen? Dit is te mooi om waar te zijn!
Heb nu ook even de tijd genomen om je hele album eens te bekijken, en ik kreeg maar 1 woord uit mijn mond: WAUW !!!
Wat mij opvalt , en vooral interesseert, zijn de kleuren: al jouw taarten hebben de perfecte kleur/tint.
Dus even een tip graag: hoe zoek jij de juiste kleurencombinaties? Moet je kleuren mengen of heb je daar allemaal verschillende potjes voor? Voor de gevlekte/gemarmerde kleuren, kneed je dat door het deeg of schilder je het erop?
Ik hoop dat je even de tijd wil nemen om hierop te antwoorden, want mij lukt het nooit om de gewenste kleur te verkrijgen, zeker geen donkere kleuren! En ik heb nochtans 12 kleurtjes wilton gel.
Groetjes,
Els
Oeps sorry, waren we even tegelijk aan het typen!
Je hebt mijn gedachten gelezen!
Heb juist gereageerd op je fifi-taart, en nu kom je weer met zoiets!
Wat moet ik nu nog zeggen? Dit is te mooi om waar te zijn!
Heb nu ook even de tijd genomen om je hele album eens te bekijken, en ik kreeg maar 1 woord uit mijn mond: WAUW !!!
Wat mij opvalt , en vooral interesseert, zijn de kleuren: al jouw taarten hebben de perfecte kleur/tint.
Dus even een tip graag: hoe zoek jij de juiste kleurencombinaties? Moet je kleuren mengen of heb je daar allemaal verschillende potjes voor? Voor de gevlekte/gemarmerde kleuren, kneed je dat door het deeg of schilder je het erop?Ik hoop dat je even de tijd wil nemen om hierop te antwoorden, want mij lukt het nooit om de gewenste kleur te verkrijgen, zeker geen donkere kleuren! En ik heb nochtans 12 kleurtjes wilton gel.
Groetjes,
Els
Hoi Els,
Dank je wel voor je lieve woorden over m'n taarten! Ja ik stort ook wel m'n hele ziel erin hoor (en ben ook nogal een kleurenfreakie ) :-D
Voor de kleuren ik heb eigenlijk bijna alleen de Squires kleuren, vind deze zelf mooier kleuren dan die van Wilton (en je hebt er minder van nodig).
Voor gewone kleuren kies ik vaak 1 kleur, voor andere blauws ofzo doe ik 2 blauwen samen (meestal dan eerst gentiaan en later een donkerdere blauw erbij, wel die van Wilton overigens de Royal Blue).
Voor gemarmerd doe ik vaak 1 kleur met wit erbij en dan volgens het Ateco filmpje marmeren (moet hier nog ergens staan op de site).
Voor mooi bruin doe ik inderdaad 2 bruinen samen, eerst chestnut en dan bullrush.
Dat schilderen heb ik pas ontdekt hoor, doe ik alleen voor geboetseerde dingen, of andere zoals de draak met poeder dusten, eerst rood en gelijk met goud erover, dan gaat het echt leven.
En ik laat de marsepein altijd doorkleuren, kleur het een aantal dagen van te voren, dan wordt het veel intenser van kleur (of donkerder) en mocht ik het niet helemaal goed vinden dan kan ik het nog veranderen jaaa erg h
WOw, Jeetje zeg. Nou dat is echt net echt. Die koffer, ik moest wel even een paar keer kijken hoor. Echt super!!
Wat kun jij dat goed zeg. heeeeel erg gaaf!!!
WOOWWW wat een gave taart, de koffer is net echt. Ohhh en die krokodil, GEWELDIG.
Jullie hebben het geweldig gedaan weer
Superrrrrrr dat verdiend duidelijk een 2e pagina!!!
Lara ,zeg nou maar eerlijk dat je die koffer gekocht hebt bij de bijenkorf, hij is zo echt dat je niet geloofd dat het een taart is, snik snik, waarom heb ik die gave nu niet
Lara, bedankt voor het antwoord!
Leuk dat je me wil helpen bij mijn kleurenzoektochten!
Als ik de volgende keer weer aan de slag ga, zal ik je wel opspeuren en mijn vragen afvuren!
Groetjes,
Els
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Koffer met krokodil