Re: Het is glad, strak en het schittert.
Schitterend!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het is glad, strak en het schittert.
Schitterend!!!
zuchttttttttttttt
zo mooi... ik zou bij jou wel een dagje hulpje willen zijn hoor!!
Prachtiggggggggggggggg!! Ben helemaal fan van de zwart-witte...
Erg super, door eenvoud mooi!! En dat is vaak het allermoeilijkst
die zwarte zou ik ook wel willen hebben..
misschien scheiding aanvragen en dan opnieuw doen...
Als het niet de strass van Jol is, mag ik dan vragen waar je hem wel vandaan hebt, en die strikken met die glimmers erop zijn ook top!!!
Kortom ik ben verliefd op je taarten!!
Dit heb ik uit Engeland, de ketting is van Club Green, er is nogal verschil tussen de kettingen, die van Jolanda is ook mooi, alleen zijn de stenen kleiner.. De spelden heb ik op de beurs in Birmingham gekocht.
En de lettters zijn ook van Club Green.
wat een mooie taarten
strak en erg chique
Poepie chique en superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr strak!!!!
I love it!!!
Xsss
Wauw, wat een plaatjes!!!!! Prachtig!!!!!!!!
Wat een superstrakke taarten; wow!
oooooh jou rozen....... prachtig!!!!
Post schreef:die zwarte zou ik ook wel willen hebben..
Als het niet de strass van Jol is, mag ik dan vragen waar je hem wel vandaan hebt, en die strikken met die glimmers erop zijn ook top!!!
Dit heb ik uit Engeland, de ketting is van Club Green, er is nogal verschil tussen de kettingen, die van Jolanda is ook mooi, alleen zijn de stenen kleiner.. De spelden heb ik op de beurs in Birmingham gekocht.
En de lettters zijn ook van Club Green.
Knip je hem dan gewoon op maat? Maar hoe zet je hem dan vast?
Mooi hoor!!!
Zoooooooooo mijn smaak!!
echt heel erg gaaf met die strass ketting!!
jeetje.. ik ga mijn man opnieuw ten huwelijk vragen... wat mooi!! Mag ik hem bewaren als inspiratie?
Jeee, die eerste taart....wauw! Echt zó mooi. Die zou ik ook wel gehad willen hebben op mijn bruiloft....misschien iets als we zoveel jaar getrouwd zijn hihi. Erg mooi gemaakt! Super strak!
Sweet Carolyn schreef:Post schreef:die zwarte zou ik ook wel willen hebben..
En de lettters zijn ook van Club Green.Knip je hem dan gewoon op maat? Maar hoe zet je hem dan vast?
Mooi hoor!!!
Ik knip de ketting inderdaad op maat. En doe de ketting gewoon om de taart heen, je hoeft het niet vast te zetten.
Zo heb ik het gedaan.
jeetje.. ik ga mijn man opnieuw ten huwelijk vragen... wat mooi!! Mag ik hem bewaren als inspiratie?
Natuurlijk mag dat, daar voor laten we toch de taarten zien.
De taart is heel favoriet bij de mensen, die met zwart moet ik nog twee maal maken.
prachtig!
chique!
Pr8ige taartcreaties weer uit jouw handen!
Vind de strikken errug mooi maar dat wist je al
Zoals altijd: prachtig
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Het is glad, strak en het schittert.