Re: Halloween... Kijk maar, als je durft!
robirg schreef:Wat een gave taart zeg. Die hand is echt supergaaf gemaakt maar ik snap helemaal niks van die cerial treats.
Je kunt er mee boetseren als het nog lauw is en dan....Af laten koelen en dan heb je de vorm van de hand en dan?? Afsmeren met bb? En fondant of marsepein erover?? Of ben ik nou heel dom?
![]()
Sorry hoor.
ik blijf het ook iets super vinden, maar ben ook nog niet helemaal mee hoor ... is het trouwens lekker? en kan je het als 'taart' gebruiken, of best enkel voor versieringen en zo?
in ieder geval, super taart!!!!
Ik vind het lekker. Zou het niet als hele taart gebruiken hoor, het wordt namelijk best hard als het afkoelt, en het is meer lekker als een kleine snack.
Als het lauw is kun je het nog vormen in de vorm die je wilt, als het afkoelt wordt het hard. Als je het goed in elkaar drukt/boetseert wordt het bij het afkoelen heel stevig. Ik heb dus eerst de handvorm gemaakt (hand en vingers los van elkaar), daarna afgesmeerd met bc en toen bekleed met fondant.
Je kunt er mee boetseren als het nog lauw is en dan....Af laten koelen en dan heb je de vorm van de hand en dan?? Afsmeren met bb? En fondant of marsepein erover?? Of ben ik nou heel dom?