Re: Deze is voor mijn meisje, die moest ik jullie even laten zien
Super gedaan daar zal ze vast heel blij mee geweest zijn.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Deze is voor mijn meisje, die moest ik jullie even laten zien
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super gedaan daar zal ze vast heel blij mee geweest zijn.
heel mooi en ze was er heel blij mee zo te zien
Bedankt voor jullie leuke reacties. Mijn meisje is erg verwend en was erg blij met haar taart. Ze heeft zelf meegeholpen om hem te maken.
Leuk is dat. Kinderen vinden meetaarten zoooo leuk. Het kost alleen wat meer tijd en is wat moeilijker voor jezelf om je eigen ding te doen, je eigen ritme te vinden.
Gefeliciteerd nog 
Wat een prachtige taart!
En wat staat je dochter er trots bij te kijken 
'k had al een berichtje op hyves achtergelaten, maar deze verdient ook een reactie hier
Ik vind 'm werkelijk geweldig. Leuk trouwens dat ze d'r zelf aan meegetaart heeft. 't is volgens mij echt een dametje die precies weet wat ze wil!
Gave standaard trouwens ..... die gaat ook weer op m'n wishlist!
Een erg mooie taart. Nog gefeliciteerd met haar verjaardag.
'k had al een berichtje op hyves achtergelaten, maar deze verdient ook een reactie hier
![]()
Ik vind 'm werkelijk geweldig. Leuk trouwens dat ze d'r zelf aan meegetaart heeft. 't is volgens mij echt een dametje die precies weet wat ze wil!
Gave standaard trouwens ..... die gaat ook weer op m'n wishlist!
Hey Jac,
Ja gaaf hé die standaard, die moest ik van haar aanschaffen anders kon ik natuurlijk het effect van het water niet zo maken 
heel mooi!
Wow wat een mooie taarten!! Gefeliciteerd nog met de verjaardag van je dochter; echt een mooie meid heb je!
De standaards voor de taarten vind ik echt supermooi. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Hai Sofia,
De standaard komen gewoon uit de shop van DLT
Deze is het: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=4464
Dank je wel voor je antwoord. Ik vind die standaard echt supermooi!! Nog iets voor op mijn verlanglijstje! 
Wat een gave taarten! Je kunt zien dat je dochter er erg blij mee was.
Nog gefeliciteerd met je dochter!
super taart 
Prachtig! Erg leuk effect met dat water
Gefeliciteerd met je meisje! Ik wist niet dat jouw meisje een dag scheelde met mijn meisje (die is vandaag jarig en is ook 8 geworden
)
Je taart is alleen een stuk mooier dan de mijne, die bestaat op dit moment alleen nog uit bodems
Hopelijk gaat het morgen lukken, ik zou vandaag vrij zijn maar het was zo druk op mijn werk dat dat niet ging 
super!
gefeliciteerd met je meissie
nn alweer een prachtige taart 
mooi 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Deze is voor mijn meisje, die moest ik jullie even laten zien