Re: Colette
Wauauauauauw... wat een kunstwerk!!!!
Super gedaan, niet makkelijk met die ronde vorm... echt goed en suuuuper netjes !!
Al mijn foto's zijn te zien op http://www.felicitaartjes-annette.mijnalbum.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Colette
Wauauauauauw... wat een kunstwerk!!!!
Super gedaan, niet makkelijk met die ronde vorm... echt goed en suuuuper netjes !!
Wauw, wat gaaf!
Prachtig!!!!!!
wauwie gaaf!! ik heb ook nog wat taartjes van colette op mn to do verlanglijstje staan
Jeemie, wat een mooie taart.
Deze vorm ben ik nog niet eerder tegen gekomen.
wooooooooooooooooooooooooow die is echt moooooooi super gaaaafffg
Dit is nog eens wat anders als bruidstaart! Prachtig!!!
Groetjes, José
:D:D....Zo zit ik hier nu!! Wow zeg! Wat ongelooflijk mooi, helemaal geweldig!
PRACHTIG!!!!!!
Wauw, echt prachtig!!
Echt alleen maar weer complimenten...die taarten die jij maakt, echt, daar heb ik geen woorden voor!! Echt toppie!!!
Werkelijk schitterend gemaakt, en zoals al is gezegd ik vind het echt een taart waar jouw stijl zeker in te herkennen is.
zoooo eeeeeh, mooi zeg, leuke kleurtjes, mooie bloemen, en die ronde vorm er zo in, errug leuk.
Groetjes Bianca
PRACHTIG !!!
Ik dacht dat je al vet goed was, maar dit is niet vet goed.... Dit is supercalifragilisticexpialidocious
Wat geweeeeeeeeeeeeeldig, Suuz!!!!! En ik weet niet wat de originele kleuren van Colette Peters waren, maar deze kleurstelling vind ik wel weer helemaal "Suuz", hoor!
OHHHHH, SUPERS.
Ben benieuwd naar de reactie van het bruidspaar
Supergaaf!
Jeeeeeej! Wat mooi!
Wat een feest om naar te kijken!
Fantastisch! Dan een mens zulke mooie dingen kan maken......diep respect!
Wow, wat een prachtexemplaar!!! Denk niet dat ik zoiets moois ooit zal kunnen maken ..........
Oh wauw, wat een beauty! Sla dit topic op bij je favorieten en als je ooit nog eens een vervelende opmerking krijgt, kijk dan nog eens naar je taart en de vele reacties daarop.
Inspirerend mooi
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Colette