51

Re: 2e taart: een muizenhuisje voor mijn vader

Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

52

Bedankt hoor allemaal! Wat een leuke reacties zeg!  :) Enneh, Sanneman, is het al gelukt met jouw huisje? Leuk idee om dat als verhuistaartje te maken! Als je ergens tegenaan loopt, dan geef je maar een gil, wie weet kan ik je wel helpen! Wij beginners moeten elkaar een beetje steunen he? hihi!  ;)

53

Je tweede taart??? Echt waar???

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:xb-DaOy8RnTtHM:http://img.photobucket.com/albums/v624/aztroth/OMG.png&t=1

Waanzinnig goed!!!

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

54

Wauw mooi zeg!

55

Wat een liefje! En dat voor een 2e...petje af!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

Je tweede taart? Wauw!  :thumb:
Ik vind deze echt super super lief! En mooi gemaakt.

57

Hey Eline,

Bedankt voor het aanbod om een gil te geven als ik aan het verhuismuizenhuisje ga beginnen. Dat zal over een week of twee zijn. Heb niet zo heel veel tijd. Heb afgelopen weekend een koitaartje gemaakt en daarvoor voor het eerst geboetseerd. Moet nog een poging gaan wagen om mijn foto's op internet te krijgen en dan in de taartenparade te zetten. Maar computers en websites hebben niet echt mijn interesse, dus moet nog even moed gaan verzamelen om me daar in te verdiepen :Y .....Als ik je nodig heb, mail ik wel.

58

Hoi Sanneman!

Foto's plaatsen valt wel mee hoor! Even diep ademhalen en topic http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=8723 lezen, daar staat het heel goed uitgelegd!  :Y Hopelijk lukt het, ik ben heel nieuwsgierig naar je koitaartje!  :Y

59

jeetje... wat een prachtige 2e taart  :thumb: . ik heb er al 25 gemaakt en ze zien er nog niet zo mooi uit als jouw tweede  :nooo

PRACHTIG!

60

wauw wat een mooi huisje zeg, en dat voor je 2de taart??!!
echt super!
mag ik vragen welke maat drum je heb gebruikt?

groetjes anke

61

Hoi Anke! Dank je wel hoor! :) Wat een boel lieve reacties allemaal toch! Ik heb *even meten* een cakedrum gebruikt van 25 cm, en de pompoen zijn twee 20 Blanda's. Ik heb enorm zitten twijfelen over welke maat drum ik nou moest bestellen, maar was uiteindelijk wel tevreden over de combinatie. Eentje groter had ook nog wel gekund denk ik, dan had ik meer plek gehad voor mijn gefreubel...  :D

62 Laatst bewerkt door sasba (01-11-2010 19:54)

Tweede taartje? :x Geweldig!
Ben zeer benieuwd naar wat je verder gaat maken.. :Y

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

63

wat een lief taartje ..;super hoor!!!

64

Wat is die super, super leuk!!!! :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

65

jeetje en dit is PAS je 2de taart  :x  GEWELDIG! !..

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

66

niet te geloven!! ik vind hem echt geweldig mooi. Ik heb al heel wat taarten gemaakt maar ik durf ze nog niet op het forum te zetten.

ik zou zeggen ga zo door