26

Re: help, Kitchenaid!

Kirsten-cake schreef:

Wat vervelend allemaal! 
Zat het hele verhaal even te lezen, ik zit er namelijk ook aan te denken om een KA te kopen. Voor mij is het wel fijn om te weten hoe de service is... je weet maar nooit! En ze zijn natuurlijk ook niet goedkoop!

Maar hoe is het nu afgelopen dan?

Groetjes!

hai ik was vergeten om weer een update te plaatsen.

Het is allemaal goed afgelopen, en ik kan je zeker aanraden er 1 te kopen hoor. ben helemaal happy! perfecte service.
De KA is opgehaald door een couriersbedrijf naar KA gebracht of iig de monteurs die de toestelen nakijken. daarna weer teruggezonden naar mij. Het is nu een prima machine! ben hem een week kwijtgeweest maar dat kwam ook omdat er weekend tussen zat.
Als er wat mee zou zijn zou ik het meteen met KA regelenen niet via de winkel. Zij doen immers het zelfde als ik nu heb gedaan, zij nemen dan voor jou contact op met KA. dat kost dus weer tijd etrwijl het dus rechtsstreeks net zo goed gaat.

succes met je beslissing, je kunt ook een kennie aanschaffen maar ik vind die persoonlijk niet zo mooi.....de pattisier dan. en hij staat tenslotte op je aanrecht! ;)

Geniet van elke dag!!!!

27

Fijn te lezen dat je KA weer terug is en dat de service zo goed is.  :thumb:
Vooral omdat ik er ook eentje mag kopen.  :o  Ik heb hem voor mijn verjaardag gevraagd en ik mag hem wel alvast bestellen. Maar ik vind het zoveel geld, dat ik nog wel heel even wacht tot het me iets beter uitkomt. Ik ben ook nog niet jarig, pas volgende maand.  :lol:

~ Never waste a good crisis... ~

28

Jaaaaa

Ik ben zo blij, ik dacht ik meld even dat ik mijn KA heb besteld. En aangezien ik natuurlijk weer een lichtblauwe wilde hebben (die ze natuurlijk niet op voorraad hadden  :+ )  komt ie eind februari binnen. Duurt nog ffies maar dan heb je ook wat! Hoewel ik stiekem niet kan wachten, want ik ben mijn handmixertje van de hema echt echt echt zat!

Groetjes, Kirsten.

Lovely little cupcakes <3