26

Re: Entree fro T&T 2010

Wowie!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

27

Heel mooi!!

28

Holymoly,dat is mooi.Prachtig.Dat je dat kan maken,zeg.Het is net echt.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

29

Prachtig zeg, gewoon net echt!
Wat top van Ms Pebbles dat ze hem heeft gered van de container.  :thumb:

~ Never waste a good crisis... ~

30

Super!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

31

Dames,

Ontzetend lief zijn jullie allemal:)! :Y 

@Ms Pebbles, WOW dat je zo veel moiete heeft gedaan voel ik me echt veered. Zal ik je een email sturen om een bezoekje in Eindhoven te regelen?

Zal zeker volgende jaar noch een keer doen! :Y

32

Je hebt het echt aan Petra te danken.... Ik heb een tijdje ermee rond gelopen, er werd eerst even gedacht dat Francisca 'm toch zelf wilde bewaren omdat ze het zo zonde vond!
De mannen van het verhuurbedrijf wilde wel een taart meenemen die over was en konden al helemaal niet geloven dat dit van suiker was gemaakt!
Het was zo wie zo moeilijk om de taarten weg te gooien, maar op een gegeven moment ben je er zeg maar 'overheen' en kiep je ze toch maar op zijn kop in de container....
Jouw theekopje zweefde daar dus ook en ik telde af 5,4,3,2, en bij 1 greep Petra in en zei: "ik neem 'm toch mee naar huis en probeer er achter te komen van wie het kopje is, zodat ze 'm eventueel toch nog op kan komen halen!"
:thumb:
En ..... fijn dat je het waardeert!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

33

Prachtig gemaakt! Staat ook erg mooi op de foto zo!

Life's like sweet cake,put lots of sugar in it

34

bwtje schreef:

en wat zonde van die taarten!!
zit daar geen leger des heils in de buurt ofzo of iets waar het aan gedoneerd kon worden...ik vind aansnijden al zone maar weggooien zou ik echt niet kunnen.. :nooo

Dat hebben ze voorgaande jaren al geprobeerd maar helaas moeten ook dat soort bedrijven zich houden aan allerlei regels...
de taarten staan daar officieel te lang. Echt zonde hoor.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

35

Theweeoracle schreef:

Dames,

Ontzetend lief zijn jullie allemal:)! :Y 

@Ms Pebbles, WOW dat je zo veel moiete heeft gedaan voel ik me echt veered. Zal ik je een email sturen om een bezoekje in Eindhoven te regelen?

Uiteraard goed! Het staat hier veilig achter glas, maar kan me voorstellen dat je het heel graag in je eigen kast zet  ;)

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

Knofje schreef:

Wauw! Wat prachtig. Ik zou 'm bijna in de kast zetten....

:lol: sterker nog, hij staat al een hele tijd bij mij...

toch maar weer proberen een afspraak te maken zodat ze hem terug krijgt ;)

I never met a calorie I didn't like....