Re: Amor a primera vista
Heel erg mooi!
Een kleine goedbedoelde opmerking: ik vind het een beetje jammer van de achtergrond. Met een neutrale achtergrond zou de taart nog meer tot zijn recht komen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Amor a primera vista
Heel erg mooi!
Een kleine goedbedoelde opmerking: ik vind het een beetje jammer van de achtergrond. Met een neutrale achtergrond zou de taart nog meer tot zijn recht komen.
Die is ook weer helemaal geweldig!
wauw!!! wat een geweldige taart alweer!!!
echt heel erg gaaf!!! de kleuren vind ik ook wel heel erg mooi, maarja, eigenlijk is er alles mooi aan,hihi,
groetjes neeltje
super mooi!!!
Wat een prachtige strakke en ontzettend stijlvolle taart, heel mooi met die schitterende paarse rozen in verschillende tinten (en de symboliek erachter is nu ook duidelijk)!!
Mooi taart, zwart en paars altijd een leuke kleurencombinatie.
Je rozen zijn ook prachtig. Kom misschien ook de 24ste naar Dordt. Maar sta 2de op de reservelijst.
Groetjes Bianca
super mooi!
Geweldige taart weer!
Maja, verwacht ook eerlijk gezegt niet anders van jou...
Goh... Ben er gewoon een beetje stil van!! Wat een prachtige taart !! (zoals gewoonlijk )
Zucht....die rozen
Dat wil ik ook nog eens kunnen
wow suuz prachtig gemaakt
Super Super Super Gaaf,wat is deze mooi gemaakt.
Een waar kunstwerk,Toppie
Schitterend joh! Mooie stijlvolle taart en leuk idee een taartje voor in de bruidssuite!
wat een mooie strakke stapel!!! en leuke kleuren
Helemaal geweldig...zooo mooi!!!
ohhhhhhhh WAAW!!! Helemaal mijn kleur!!! Paars is mijn lievelingskleur en toen ik mijn man zag wist ik...ja dit is hem... We waren vorige weekl 21 jaar getouwd!!!
Wow en wow en nog eens wow wat een mooie taart is dit, ik vind trouwens al de taarten die je maakt mooi, jij bent een van mijn grote favorieten
Ooooo....wat mooooi....*is er stil van*
Helemaal te gek,schitterende taart,top die kleuren!
Ik had gisteren behoorlijk ruzie met internet explorer, dus ik kon geen berichtjes lezen
Nu kan ik er weer op, en er staan er ineens een heleboel!
Dank jullie wel allemaal, wat een lieve berichtjes weer zeg.
Ik was er zelf niet heel tevreden over, omdat het niet echt de meest strakke taart ever is, dus het doet me erg goed te horen dat jullie hem leuk vinden.
@ Elly
Bedankt voor je tip, normaal deed ik dat ook altijd.
Nu staat mijn appartementje echter helemaal vol met allemaal taartspulletjes, totdat mijn zaakje opengaat. Er was dus niet veel plaats om überhaubt taart te maken, laat staan om hem mooi te fotograferen
Prachtig, mooie kleuren en zo stijlvol, mijn complimenten hoor...!
Erg mooie taart, vind de kleurencombi geweldig
Wauw, wat een prachtige taart.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Amor a primera vista