Re: Wow!! Wat een klus( wel een hele gave) ;)
Moeilijke opdracht supergoed gedaan! Die Ken's, echt geweldig!
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wow!! Wat een klus( wel een hele gave) ;)
Moeilijke opdracht supergoed gedaan! Die Ken's, echt geweldig!
Helemaal geweldig zeg! Wat een onwijs gave taart
Heel mooi gedaan En die Kens vind ik echt geweldig
Wat een werk zeg..
Maar echt super om te zien, daar zullen ze zeker blij geweest mee zijn.
geweldig!
ben nu wel nieuwsgierig hoe het bruidspaar zelf er uit zag
Wauw wat een werk!
Supergave opdracht en geweldig uitgevoerd
Erg mooi geheel.
Strakke taarten! Mooie details die netjes afgewerkt zijn!
Prachtig!
Was je vrij in het ontwerp?
Heel erg gaaf om dit te maken en wat mooi!
wat een onwijs geweldige taart!! EN die kenbarbieprinces cake! Geweldig!
GE-WEL-DIG!!! Wat een super-opdracht zeg!!
Vind je taarten echt waanzinnig mooi!! Een aantal vrienden van mij zijn ook drags, ga ze je taart zeker weten laten zien, dus ik pik een paar foto's als je het okee vind!!??
Echt een inspiratie, deze taarten!!!!
Super gave opdracht en onwijs leuk uitgevoerd!!! Lig in een deuk om je "barbies", heb je de benen eraf gesloopt?
Groetjes!
Laat ik nou in mijn kennissen kring iemand hebben die naar een draqequeen bruiloft is geweest, het was een bruiloft ver over de top, Hij heeft op zijn hyves allemaal foto's geplaatst. Je weet niet wat je ziet, ik durf haast te zweren dat jij daar de taarten voor heb gemaakt.
Alles (thema) was in het zwart wit en zilver. Ik heb even een van jou taart foto's gebruikt om aan hem te vragen of de taarten bij dit bruiloft stel hoorde.
Als dat zo is dan verstuur ik je als dit kan van hyves wat foto's toe
Van dit stel groetjes Yvonne
Als je dat wil.
Ik heb even verder gekeken en inderdaad jou taart is het ik ga even kijken of ik je wat foto's kan toe sturen.
Sorry krijg dit niet voor elkaar
GE-WEL-DIG!!! Wat een super-opdracht zeg!!
![]()
Vind je taarten echt waanzinnig mooi!! Een aantal vrienden van mij zijn ook drags, ga ze je taart zeker weten laten zien, dus ik pik een paar foto's als je het okee vind!!??
Echt een inspiratie, deze taarten!!!!
Tuurlijk is dat okay...voel me vereerd
Laat ik nou in mijn kennissen kring iemand hebben die naar een draqequeen bruiloft is geweest, het was een bruiloft ver over de top, Hij heeft op zijn hyves allemaal foto's geplaatst. Je weet niet wat je ziet, ik durf haast te zweren dat jij daar de taarten voor heb gemaakt.
Alles (thema) was in het zwart wit en zilver. Ik heb even een van jou taart foto's gebruikt om aan hem te vragen of de taarten bij dit bruiloft stel hoorde.
Als dat zo is dan verstuur ik je als dit kan van hyves wat foto's toe
Van dit stel groetjes Yvonne
Als je dat wil
Oww wat leuk Yvonne!! Ja dat zou kunnen ja! het thems was idd zwart,zilver en wit , ben benieuwd...
Waanzinnig gaaf gemaakt!
wat een gave en leuke aparte opdracht....super geheel...complimenten!!
Super!!
haha Wat GEWELDIG!!!!!
Top hoor en tjee wat een werk heb je gehad!
............................................. wauw was echt ff stil van verbazing... Wat een gave opdracht en wat een waanzinnig resultaat.. Diep diep respect!!!!
wauw!!!!!!!!
Jeetje wat hysterisch!! Erg gaaf gedaan!
Groetje Nathasja
super gaaf, je kan trots op jezelf zijn
eggie wel gaaf!!!!
Geweldig om dit project te mogen doen. Je hebt echt fantastisch mooie taarten gemaakt! Superleuk!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wow!! Wat een klus( wel een hele gave) ;)